گلکسی نوت ۷ در زیر آب به خوبی کار می کند!

گلکسی نوت ۷ در زیر آب به خوبی کار می کند!

همان‌طور که می‌دانید قلم اس پن (به انگلیسی: S Pen) یکی از ویژگی‌های قابل توجه در سری گلکسی نوت بوده است. این قلم اکنون با رونمایی از گلکسی نوت ۷، عمل‌کرد بهتری هم از خود بروز داده است! سامسونگ اطلاعاتی را درباره ی این قلم منتشر کرده است و اصرار دارد همه از این قابلیت‌ها آگاهی پیدا کنند.

برای شروع، بد نیست بدانید که قلم اس پن در گلکسی نوت ۷، ضد آب است. این قلم همچنین  با داشتن یک گواهی IP68، فقط با تلفنی همخوانی دارد که با آن همراه است! منظور از ضد آب بودن قلم اس پن این است که حتی در زیر آب هم کار می کند! مقاومت الکترومغناطیسی (به انگلیسی: EMR) موجود در این قلم خاصیت ضد آب بودن آن را فراهم می کند. علاوه بر این، دیجیتایزر موجود در تلفن با سیم پیچ موجود در قلم اس پن، ارتباط برقرار می‌کند و موقعیت قلم را به همراه میزان فشار آن تشخیص می دهد. جالب است بدانید که گلکسی نوت ۷ قادر است ۴۰۹۶ سطح فشار مختلف را تشخیص دهد.

باید بدانید که قلم اس پن از لحاظ فیزیکی از ابتدا طراحی شده است. با کمی دقت در می یابید که این قلم، نسبت به قلم قبلی در گلکسی نوت ۵، به اندازه ۲.۶ میلیمتر کوتاه‌تر شده است. همچنین نوک این قلم با اندازه ی ۰.۷ میلیمتر، تفاوت قابل توجهی با ورژن قبلی که به اندازه ی ۱.۶ میلیمتر بوده، پیدا کرده است. سامسونگ در این رابطه سعی بر آن داشته تا حس نوشتن با قلم واقعی بر روی کاغذ به کاربر دست دهد.

سامسونگ فقط به سخت‌افزار اکتفا نکرده و گام هایی هم در زمینه نرم‌افزار گلکسی نوت ۷ برداشته است. در گلکسی نوت ۷، شما می‌توانید یادداشت‌های خود را علاوه بر صفحه نمایش خاموش، بر روی صفحه نمایش روشن هم بنویسید. همچنین می توانید از روی فایل‌های ویدیویی فایل گیف (با قابلیت برش و قاب بندی مناسب) تهیه کنید. از ویژگی‌های دیگری که می‌توان نام برد، امکان بزرگنمایی تصاویر برای دیدن کوچک‌ترین جزییات است و البته قابلیت ترجمه را هم فراموش نکنیم! گلکسی نوت ۷ می‌تواند ۳۸ زبان را تشخیص دهد و به ۷۱ زبان زنده ی دنیا ترجمه کند!

منبع خبر: gsmarena

مریم بهزادی

مریم بهزادی

کارشناس ارشد هوش مصنوعی و رباتیک، علاقمند به فناوری و دنیای توسعه نرم افزار.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر