با قلم گلکسی نوت 7، در زیر آب بنویسید!

با قلم گلکسی نوت 7، در زیر آب بنویسید!

هم اکنون گوشی های بزرگ جزو محبوب ترین ها هستند و گلکسی نوت 7 سیر تکاملی آنها را به خوبی نشان می دهد.

زمانی که در سال ۲۰۱۱ سامسونگ، گلکسی نوت را عرضه کرد صفحه ی اکثر گوشی های هوشمند کمتر از 4 اینچ بود که باعث می شد صفحه ی 5.3 اینچی گلکسی نوت به نظر بسیار عجیب بیاید و البته کسی فکر نمی کرد که در آینده ای نزدیک همه ی نمایشگرهای گوشی ها به سمت بزرگ شدن پیش خواهد رفت. چرا که خیلی ها بر این باورند که تکنولوژی قرار است با گذشت زمان کوچک و کوچکتر شود که البته این موضوع در مورد صفحه های نمایشگرهای گوشیها دیگر درست نیست. هم اکنون گوشی های بزرگ جزو محبوب ترین ها هستند و گلکسی نوت 7 سیر تکاملی آنها را به خوبی نشان می دهد. صفحه ی 5 اینچی AMOLED آن با رزولوشن 1440×2560 اندازه ای متناسب دارد و در کمال تعجب، گوشی به نظر سبک و کوچک میآید. نازک بودن آن به دلیل خمیده بودن صفحه نمایشگر است که از سامسونگ S7 edge گرفته شده است. که از گود شدن کنار صفحه نمایش جلوگیری میکند. که نوت 7 را 2.2 میلیمتر نازک تر از مدلهای پیشین خود میکند، در حالی که صفحه ی نمایش آنها یک اندازه است.

اما عجیب ترین ویژگی این تبلت قابلیت اسکن مردمک چشم است. شما می توانید گوشی خود را به آسانی یک نگاه به آن باز کنید و روی فولدر های خود با قفل های چشمی و یا اثر انگشتی پسورد بگذارید. علاوه بر آن، این گوشی دارای یک قلم سوزنی S میباشد. قبل از آنکه به این قلم بر چسب تکراری بودن بزنید، بهتر است بدانید که می توانید متن ها را ترجمه کرده و یا سایزشان را به کمک این قلم تغییر دهید و یا اینکه می توانید هر ویدیویی که قفل DRM نداشته باشد به سادگی چند کلیک تبدیل به فرمت Gif کنید. اگر شما از قلم سوزنی زیاد استفاده می کنید مجبور نیستید نرم‌افزار های با تنظیمات قلم S را مدام عوض کنید. برنامه ی اپلیکیشن های سامسونگ نوت در واقع عملکردی مناسب تر از گوشیهای پیشین خود ارائه میدهد. کسانی که از نوت دفاع می کنند از شنیدن اینکه این قلم را در صورت اشتباه قرار دادن می توان به آسانی از جایگاه خارج کرد خوشحال خواهند شد سامسونگ می خواست که این قلم تجربه ای بسیار طبیعی تر از نوشتن را برای مصرف کنندگان زنده کند. در نتیجه آنها به طرزی این قلم را طراحی کردند که شبیه به یک خودکار ساده ی0.7 میلی متری باشد و جالب تر از این آن است که می توانید این قلم را زیر آب استفاده کنید!!!

همانند آخرین نسل های تلفن های گلکسی نوت 7 تجربه ی VR بسیار خوبی را به شما ارائه می دهد. هرچند درگاه USB-C این گوشی به این معنی است که احتمالاً به یک هدست جدید VR نیاز خواهید داشت. همچنین سامسونگ اعلام کرد که محصول جدیدش Gear VR را به قیمت 100 دلار امروز عرضه خواهد کرد که با گوشی های قدیمی تر به کمک یک ضمیمه ی Micro USB کار خواهد کرد. در مورد اینکه چه حاملی قرار است پول این گوشی را دریافت کند خبری در دسترس نیست اما پیش‌فروش ها از فردا شروع خواهد شد. شروع فرستادن گوشی ها به مقصد روز نوزده آگوست بوده و میتوانید آنها را در رنگهای نقره ای، مشکی و آبی خریداری کنید

ارغوان ارجمندی

ارغوان ارجمندی

لیسانس میکروبیولوژی علاقمند به زبانهای خارجه,بازی‌های کامپیوتری، ژنتیک، روانشناسی، برنامه‌نویسی می باشد. او عاشق حیوانات و دوستدار طبیعت نیز هست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر