کارشناس بخش دوربین لومیا به نوکیا بازمی‌گردد

کارشناس بخش دوربین لومیا به نوکیا بازمی‌گردد

تعدیل نیروهای بخش موبایل مایکروسافت باعث شده تا کارمندان خبره این بخش در شرکت های دیگر مشغول به کار شوند. یکی از این کارمندان آلاکارهوست که اکنون به شرکت سابق خود بازگشته است.

مایکروسافت این روزها در حال کم کردن نیروهای بخش ویندوز فون خود است و پس از اخراج بخش زیادی از افراد این بخش، این شرکت بازهم 2850 نفر دیگر را نیز تعدیل کرد تا بخش سخت‌افزار موبایل خود را بازهم کوچکتر کند. درحالی که کارکنان سابق نوکیا هم، به عنوان بخشی از قرارداد به مایکروسافت واگذار شده بودند، از این تعدیل مستثنی نیستند، اکنون برخی از آنها به دنبال فرصت‌های دیگری هستند. طبق گزارش‌های رسیده، کارشناس ارشد بخش دوربین مایکروسافت، Juha Alakarhu از این شرکت جدا شده تا به نوکیا بازگردد.

آلاکارهو پیشتر در توسعه تکنولوژی PureView نوکیا همکاری می‌کرد و معمولا در کنفرانس‌های خبری این شرکت برای ارائه توضیحات در مورد پیشرفت‌های بخش دوربین ظاهر می‌شد. حالا آلاکارهو قرار است در نوکیا روی واقعیت مجازی، در نقش رئیس بخش دوربین Ozo VR نوکیا کار کند. این فرد تنها کسی نیست که بخش دوربین مایکروسافت را ترک می‌کند. رئیس بخش عکاسی لومیا، Ari Partinen، نیز چند ماه پس از اعلام خبر تصاحب نوکیا توسط مایکروسافت، این شرکت را به مقصد اپل ترک کرد. پارتینن در کنار آلاکارهو و چند نفر دیگر از جمله کسانی بودند که مقاله‌ای در ارتباط با تکنولوژی PureView نوکیا منتشر کرده بودند.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر