در انتظار لپ تاپ گیمینگ

در انتظار لپ تاپ گیمینگ

برای خرید لپ تاپ گیمینگ صبر کنید!

هم اینک مقداری از عطش خبری کارت گرافیک های پاسکال و ستاره قطبی فروکش کرده و به زمان عرضه رسمی کارت گرافیک های پاسکال در کلاس لپ تاپ نزدیک می شویم.بسیاری از خریداران لپ تاپ های گیمینگ برای تهیه آن دست نگه داشته و منتظر عرضه لپ تاپ هایی به همراه کارت گرافیک های قدرتمند پاسکال هستند.

کارت گرافیک های مخصوص لپ تاپ از معماری پاسکال،قدرتمند ترین کارت گرافیک های لپ تاپ در جهان خواهند بود. به گزارش Digitimes وب سایت کره ای، NVIDIA برای معرفی کارت گرافیک های جدید خود،نمایشگاه GamesCom را مد نظر قرار داده است. تاریخ برگزاری این نمایشگاه چهار شنبه ۲۷ مرداد الی یک شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ است. GamesCom به میزبانی آلمان و در شهر کلن برگزار می گردد. (GAMESCOM 2016) نمایشگاه بین المللی بازی,بازی های کامپیوتری،سخت افزارهای مربوطه و سرگرمی است که در کلن آلمان برگزار می گردد.کمپانی های ایسوس،گیگابایت و MSI جدید ترین لپ تاپ های گیمینگ خود،که به کارت گرافیک های GTX1000 مجهز شده اند را در جریان این نمایشگاه به معرض دید عموم قرار خواهند داد.

انویدیا با حذف نام M در پایان مدل ها،به واقع از تراشه های دسکتاپ در لپ تاپ های جدید بهره خواهد برد.کارت گرافیک های GTX1060،GTX1070 و GTX1080 محصولاتی هستند که به درون لپ تاپ ها نیز راه یافته اند.مشخصات این کارت گرافیک ها بسیار نزدیک به نسخه دسکتاپ است.در حال حاضر AMD سخنی از کارت گرافیک های لپ تاپی خود به میان نیاورده و تقریبا تمامی لپ تاپ های گیمینگ جهان به کارت گرافیک های انویدیا تجهیز گشته اند.اطلاعات فنی GTX1080 تا کنون اعلام نشده است؛اما برخی از مشخصات فنی GTX1070 و GTX1060 در دست است.کارت گرافیک GTX1070 از سیلیکون GP104 بهره می برد.۸ گیگابایت حافظه اختصاصی از نوع GDDR5،تعداد ۱۲۸ و ۶۴ واحد ROP و TMU،فرکانس موثر ۱۴۴۳ الی ۱۶۴۵ مگاهرتز،رابط حافظه ۲۵۶ بیتی و فرکانس حافظه ۸۰۰۸ مگاهرتز از جمله مهمترین مشخصات فنی این محصول در لپ تاپ ها است.

کارت گرافیک GTX1060 نیز به سیلیکون GP106 به همراه ۶ گیگابایت حافظه GDDR5 مسلح شده است.تعداد ۴۸ و واحد ROP و TMU نیز درون آن فعال است.این کارت گرافیک از ۱۲۸۰ هسته CUDA برخوردار است و این در حالی است که تعداد واحد مورد نظر در کارت گرافیک GTX1070 به ۲۰۴۸ عدد می رسد.این کارت گرافیک نیز به رابط حافظه ۱۹۲ بیتی مجهز شده است.این محصولات حداقل برای ۲ سال قادر به پردازش بازی ها در دقت های بالا هستند.در نتیجه در صورتی که قصد خرید لپ تاپ های گیمینگ را دارید،تا ماه آینده دست نگاه دارید.علاوه بر آن،پشبینی می گردد که تولید کنندگان نوت بوک از ویژگی و موارد اختصاصی در زمینه واقعیت مجازی استفاده نمایند.

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر