مقاومت بهتر گلکسی نوت 7 در مقابل شکستگی بر اثر افتادن

مقاومت بهتر گلکسی نوت 7 در مقابل شکستگی بر اثر افتادن

گلکسی نوت 7 اولین گوشی با شیشه صفحه نمایش Gorilla Glass 5 است.

مقاومت بهتر در مقابل شکستگی بر اثر افتادن در گلکسی نوت 7 در انتظار شماست...

تنها چند هفته بعد از انتشار این تکنولوژی، شرکت کورنینگ فروش جدیدترین Gorilla Glass 5 خود را با برند گلکسی نوت 7 آغاز خواهد کرد. Gorilla Glass 5 تمامی مقاومت و شفافیت نسخه قبلی را دارد و هنگام شکستگی بر اثر افتادن مقاومت بالایی به شیشه اضافه می کند.  

شرکت کورنینگ ادعا می کند که Gorilla Glass 5 می تواند با میزان ماندگاری 80 درصد، از ارتفاع 1.6 متری از زمین روی سطوح زبر و سخت بیافتد. این محافظ صفحه به طور قابل ملاحظه ای از کاورهای شیشه ای رقیبان بهتر است، و البته نسبت به Gorilla Glass 4 که آن را در گلکسی نوت 5 می بینید، بهبودی هایی در آن دیده می شود.

چیزی که مخصوصاً در مورد این بروزرسانی مهم است، این است که گلکسی نوت 7 در پشت گوشی نیز از Gorilla Glass 5 استفاده می کند، قسمتی از گوشی که احتمال بیشتری دارد صدمه ببیند یا ضربه های سخت تر به آن وارد شود.

البته طبیعتاً مثل چیزی که از برخی صفحه نمایش های یاقوت کبود مصنوعی دیدیم، این محافظ یک نوع کاملاً "نشکن" نیست، اما می تواند شروعی برای یک نوع قابلیت اطمینان باشد. دانستن اینکه شیشه صفحه نمایش گوشی شما بسیار مقاوم است بیشتر یک نوع اطمینان خاطر است تا اینکه در واقع یک طرح بیمه ای در برابر افتادن گوشی تان باشد... اما همه ما می دانیم که افتادن اتفاق می افتد- پس بیایید فقط امیدوار باشیم که اگر نوت 7 شما افتاد، Gorilla Glass 5 به نجات آن می رسد.

نادیا صفرخانی

نادیا صفرخانی

نادیا دانشجوی ارشد ادبیات و مدرس زبان است. او حدود چهار سال است که به عنوان مترجم فعالیت می کند. او علاقمند به کارهای هنری، ادبیات و موسیقی است و اوقات فراغت خود را به ورزش و تماشای فیلم می گذراند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر