گلکسی نوت 7 مشکل ورود اشتباه قلم اس پن را حل کرد.

گلکسی نوت 7 مشکل ورود اشتباه قلم اس پن را حل کرد.

خیلی خوب است که ابزارهای ما به خوبی طراحی بشوند، اما به شرطی که کار خود را نیز به درستی انجام دهند.

خیلی خوب است که ابزارهای ما به خوبی طراحی بشوند، اما به شرطی که کار خود را نیز به درستی انجام دهند. زمانی که ابزارهای ما با یک خطای کوچک در طراحی برای همیشه از کار می‌افتد؛  یک فاجعه بزرگ و شاید خنده دار! ما دقیقا منظورمان قلم اس پن گلکسی نوت 5 است که در سال گذشته رونمایی شد و با وجود امکانات بسیار خوب یک مشکل خنده دار نیز داشت: اگر اس پن را به صورت اشتباه وارد گلکسی نوت 5 کنید، یکی از شاسی‌های داخلی آن که نقش سنسور خروج و ورود قلم را دارد از کار می‌افتد. سامسونگ نیز پس از مدتی با قرار دادن برچسب‌ها و علائم هشداری سعی کرد از این برای کاربران جلوگیری کند!

پس از این اتفاق، سامسونگ درس بزرگی گرفت و اینک در گلکسی نوت 7 امکان وارد کردن اشتباه قلم به گوشی وجود ندارد. این مکانیسم به خوبی عمل کرده و از قرار دادن اشتباه قلم به درون گوش جلوگیری می‌کند. در ویدیو زیر می‌توانید عملکرد این مکانیسم را ببینید.

هر وقت صحبت از گلکسی نوت 7 می‌شود، ناخودآگاه به یاد قلم اس پن پیشرفته آن می‌افتیم که در حال حاضر به پیشرفته ترین شکل ممکن طراحی شده است. قلمی حساس‌تر و با قدرت پاسخ‌گویی بالاتر، لازم به ذکر است که نوک آن نیز بسیار باریک‌تر شده که حس یک قلم واقعی را به خوبی به کاربران می‌دهد. به علاوه S Pen جدید همانند نوت 7 ضد آب است و در زیر آب نیز به خوبی کار می‌کند. دیگر چه می‌خواهید؟

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر