تعقیب قضایی طراح پوکمون گو به علت ورود کاربران به ملک خصوصی

تعقیب قضایی طراح پوکمون گو به علت ورود کاربران به ملک خصوصی

یکی از علاقمندان به بازی پوکمون گو با ورود غیرمجاز به یک ملک خصوصی موجب شکایت این فرد از طراح اصلی بازی شد.

به گزارش واحد امنیت سایبربان؛ در دو هفته اخیر بسیاری از کاربران این بازی در تعقیب شخصیت‌های کارتونی این بازی وارد املاک شخصی شده‌اند، تصادف کرده‌اند یا به علت سقوط از ارتفاع مجروح شده‌اند.

در تازه‌ترین رویداد ازاین‌دست جفری ماردر، ساکن ایالت نیوجرسی آمریکا در روزهای اخیر شاهد پرسه زدن افراد غریبه در اطراف خانه‌اش به‌منظور یافتن پوکمون و شکار آن‌ها بوده است.

وی می‌گوید حداقل پنج نفر از این افراد ضمن مراجعه به منزل وی خواستار ورود به حیاط خانه او برای شکار پوکمون شده‌اند. وی از طراح این بازی یعنی شرکت Niantic  که شخصیت‌های واقعیت مجازی یادشده را بدون اجازه او در حیاط پشتی خانه‌اش مستقر کرده به دادگاه شکایت کرده است.

این اولین باری نیست که چنین مشکلی برای شهروندان عادی در نقاط مختلف جهان رخ می‌دهد. تابه‌حال شهروندان دیگری در آمریکا از مزاحمت علاقمندان به این بازی برای خود و حضور آزاردهنده آن‌ها در پارک‌ها، موزه‌ها، شرکت‌های خصوصی و حتی حوالی منازل خود برای شکار پوکمون خبر داده‌اند. قرار است دادگاهی در شمال کالیفرنیا به این شکایت رسیدگی کند.

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر