ساین اف شدن یاهو مسنجر برای همیشه !!؟؟!!

ساین اف شدن یاهو مسنجر برای همیشه !!؟؟!!

شرکت یاهو اعلام کرده در ۱۵ مرداد قرار است یاهو مسنجر را که دارای عمر بیش از ۱۸ سال است برای همیشه «ساین آف» کند.

نرم‌افزار یاهو مسنجر یکی از بهترین نرم‌افزارهای پیام رسان است، حال پس از 18 سال خدمت صادقانه قرار بر این است که مسنجر قدیمی یاهو در تاریخ 5 اوت برابر با 15 مرداد ماه تعطیل شود. آن‌طور که پیدا است شرکت یاهو این خبر را تایید کرده است. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

نرم‌افزار یاهو مسنجر در سال 1998 میلادی تحت عنوان یاهو پیجر راه‌اندازی شد و پس از گذشت زمان شرکت یاهو نسخه‌های مدرن‌تر آن را با ویژگی‌های بسیار کاربردی معرفی کرد. یاهو مسنجر در اصل سیستم پیام رسانی است که با آن کاربران می‌توانند در سراسر دنیا ارتباط برقرار کنند، این مسنجر دارای ویژگی‌هایی از قبیل مکالمه تصویری، گفتگوی آنلاین، ارسال فایل با فرمت‌های مختلف و ارسال شکلک‌های اموجی مختلف است. اکنون به‌تازگی شرکت یاهو اعلام کرده که این مسنجر در تاریخ 5 اوت برابر با 15 مرداد ماه بسته می‌شود.

باتوجه به گزارش‌های موجود در VentureBeat مسنجر قدیمی یاهو، محبوبیت فراوانی را در آسیا داشت، به هر حال شاید یاهو سرویس‌های جدیدتر و کاربردی‌تری را نیز برای کاربران ارائه دهد. یاهو توضیحاتی را درباره بسته شدن سیستم پیام‌رسان یاهو منتشر کرده که به شرح زیر است:

یاهو مسنجر خدمت بزرگی به کاربران دنیای مجازی کرد، اما اکنون دیگر از این سرویس پشتیبانی نمی‌شود و قرار است که در تاریخ اعلام شده به‌صورت کامل تعطیل شود. هدف ما ارائه بهترین تجربه برای کاربران بود.

پس از فرا رسیدن 15 مرداد که وعده تعطیلی سرویس مسنجر قدیمی یاهو است، دیگر کاربران قادر به ورود به آی‌دی خود نیستند، اما پیام‌رسانی همچنان از طریق API یاهو امکان پذیر خواهد بود. مسنجر جدید یاهو هنوز هم در فروشگاه‌های گوگل پلی و اپ استور وجود دارد. شایعه تعطیل شدن یاهو به مدت‌ها پیش باز می‌گردد، اما اکنون این خبر به واقعیت تبدیل شده، به هر حال انتظار می‌رود که شرکت یاهو بازهم بهترین‌ها را برای کاربران ارائه دهد.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر