برای اولین بار! واقعیت مجازی المپیک در خانه ی شما!!!!

برای اولین بار! واقعیت مجازی المپیک در خانه ی شما!!!!

اگر موفق نشده اید که بلیطی برای استادیوم ماراکانا در ریو دوژانریو که المپیک سال ۲۰۱۶ در آن برگزار می شود، تهیه کنید. نگران نباشید چرا که سامسونگ می تواند به شما کمک کند! این کمپانی بزرگ تکنولوژی به تماشاچیان، بهترین جایگاه نگاه کردن به بازی را با هدست واقعیت مجازی خود ارائه می دهد که به شما این احساس را خواهد داد که به برزیل سفر کرده‌اید .

 ، این شرکت عمده ی تکنولوژی در کره جنوبی با NBCUniversal و سرویس پخش بازی های المپیک همکاری کرده تا اولین المپیک واقعیت مجازی دنیا را به تماشا گران هدیه کند.
قرار است اتفاقات خاص مانند افتتاحیه و اختتامیه ی جشن ها، شیرجه زنی، بسکتبال، دو و میدانی و ژیمناستیک در این سایت پخش شود. انتظار می رود واقعیت مجازی بتواند یک تجربه ی بسیار جدید را در تمامی زمینه ها، از بازی ها گرفته تا ورزش و ارتباطات ارائه دهد. این تکنولوژی هنوز هم در مراحل اولیه خود به سر می برد و کارخانه های تکنولوژی همواره برای پیدا کردن راههایی به منظور پول درآوردن از این تکنولوژی به وقت زیادی نیاز دارند. هرچند برزیل می تواند بهترین سکوی نمایش برای تکنولوژی های جدید به دلیل پخش المپیک باشد.
در مصاحبه ای با بلومبرگ دن بیکر، آنالیست مورنینگ استار، گفت: "به نظر عقلانی می رسد که سامسونگ از این تکنولوژی ناتمام استفاده کند تا بتوانند تجربیاتی زودتر از وقت موعد با آن ارائه کند. بدین منظور که روزی بتوانند اولینو بهترین ارائه کننده در این زمینه باشد. جلو بودن در نمودار عرضه ی این تکنولوژی به این شرکت این اجازه را خواهد داد تا در آینده بتواند سود بیشتری داشته باشد"
سامسونگ اولین بار در المپیک ۱۹۸۸ سئول بود که دامغان به عنوان اسپانسر محلی همکاری خود را با بازی های المپیک آغاز کرد. در المپیک زمستانی های ۱۹۹۸ لوگانو تلاش خود را برای عضو شدن در حرکت بزرگ المپیک به عنوان یک همیار جهانی در زمینه ی لوازم ارتباطی بی سیم، به نام "کار های المپیک بیسیم (WOW)، زیاد کرد. ثبت و پس از آن چندین کمپین مختلف المپیک محور را میزبانی کرد تا بتوانند هیجانی که بازی های المپیک دارند را با تماشاچیان جهانی تقسیم کنند سامسونگ با همکاری کمیته بین المللی المپیک ۱۲۵۰۰ عدد گوشی گلکسی S7 Edge ویرایش شده ی مخصوص بازی های المپیک را در ۲۰۱۶ به ورزشکاران این المپیک هدیه کرد.
با اینکه سامسونگ حقوق قضایی نسبتا کاملی در واقعیت مجازی دارد اما از 6700 ساعت کل المپیک، اجازه ی پخش تنها ۸۰ ساعت از آن را دارد.
حتی این ساعات کم هم، قرار است یک روز بعد پخش شوند. برای دیدن این بازی ها تماشاگران باید یک عدد هدست Gear که حدود ۱۰۰ دلار (۳۵۰ هزار تومان) است، یک تلفن هوشمند گلکسی، اشتراک تلویزیون کابلی و نرم افزار شبکه ی "ان بی سی ورزش" را داشته باشند. این کمپانی از استودیو گلکسی برزیل برای ارائه ی این تجربه واقعیت مجازی پرده برداری کرد و یک استودیو در پارک المپیک ریو ۲۰۱۶ افتتاح کرده و علاوه بر آن از دو استودیوی دیگر در دهکده المپیک و مرکز اصلی نشریات و شهر های محلی دیگر در برزیل استفاده خواهد کرد، تا بتواند تجربه ی المپیک را به افراد زیادی هدیه دهد.
در میان رشد آرامی که تلفن های هوشمند سامسونگ با آن مواجه هستند اکنون سامسونگ توجه خود را به تکنولوژی واقعیت مجازی اش معطوف کرده است. سامسونگ انتظار دارد سرمایه گذاری ای که در المپیک کرده است بتواند سکوی بزرگی برای این کمپانی فراهم کند تا بتواند با رشد بیشتری مواجه شود.
المپیک زمان بیشتری در اختیار واقعیت مجازی قرار میدهد. ماریو لفیت، معاون اصلی روابط بازاری و بین اداری سامسونگ در آمریکای لاتین در مصاحبه ای در سائوپائولو گفت: "توجه مردم در چند هفته ی اخیر شدیدا به سمت واقعیت مجازی جلب شده است."

منبع خبر: IBTimes

ارغوان ارجمندی

ارغوان ارجمندی

لیسانس میکروبیولوژی علاقمند به زبانهای خارجه,بازی‌های کامپیوتری، ژنتیک، روانشناسی، برنامه‌نویسی می باشد. او عاشق حیوانات و دوستدار طبیعت نیز هست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر