دوربین امنیتی دی لینک DCS-960L اچ دی

دوربین امنیتی دی لینک DCS-960L اچ دی

دوربین های امنیتی پانارومیک 180 درجه دیدگسترده DCS-960L دی- لینک ساخته شده است تا تمام مشکلات دوربین‌های امنیتی را یک جا حل کند!
درضمن این دوربین دیدگسترده 180 درجه پانورامیک بسیار مجلل ساخته شده است

در بیشتر مواقع وقتی که می خواهید سیستم دوربین مدار بسته راه اندازی کنید باید چند دوربین نصب کنید که همه سر جای خود فیکس شده اند که برخی از آن ها ثابت، برخی دیگر با قابلیت تحرک می باشند و زاویه دید حداکثر 130 درجه در اختیارتان قرار می‌دهند. دوربین های متحرک به دلیل افق گردی دوربین، سر و صدای زیادی ایجاد می‌کنند. هدف دوربین پانارومیک 180 درجه اچ دی دیدگسترده  DCS-960L این است که همه مشکلات را یک جا حل کند.
دید 180 درجه نیاز به وجود دو یا چند دوربین برای دیدن همه اتاق را از بین می برد و شما می توانید آن را هرکجا که می خواهید نصب کنید. نیازی نیست آن را در یک گوشه نصب کنید در نتیجه احتمال کمتری وجود دارد افراد مزاحم آن را ببینند. بدون افق گردی و یا صدای تکان خوردن ، فرد مزاحم صدای آن را نیز نمی شنود. 
این نوع نظارت چیزی است که معمولا در شرکت ها دیده می شود، اما دی لینک می گوید این شرکت در تلاش برای " بزرگ تر کردن مرزهای محصولات امنیتی خانگی بوده است" که امنیت و ایمنی افراد را به شدت افزایش می دهد.
کیفیت این دوربین اچ دی p720 است، یک میکروفون دارد و به صورت خودکار دید در روز و شب آن تنظیم می شود. همچنین می توان دوربین را برای مشاهده حرکت در یک منطقه خاص - مانند راه ورودی یا پنجره ها- تنظیم کرد . این دستگاه همچنین می تواند صدا را اگر از یک میزان خاص بلند تر باشد تشخیص داده و زنگ هشدار را فعال کند. 
با وجود ال ای دی مادون قرمز این دستگاه می تواند تا پنج متر را در تاریکی مطلق ببیند، و دید در شب آن نیز بسیار خوب است. 
می توان از راه دور از طریق گوشی هوشمند، تبلت و یا کامپیوتر از طریق اپلیکیشن رایگان mydlink و یا پورتال رایگان mydlink به دوربین دسترسی داشت،آن را کنترل و تصاویر را مشاهده کرد و نیازی به پرداخت هزینه اضافی نیز وجود ندارد. 
همچنین کارت میکرو اس دی 16 گیگابایتی دارد که می توانید از طریق آن ویدئو را درون دوربین ضبط کنید. این دستگاه می تواند در صورت بروز یک اتفاق خاص ،طبق برنامه و یا ضبط مداوم این کار را انجام دهد. 

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر