سرویسی برای اپل توسط تیم گاراژ مایکروسافت

سرویسی برای اپل توسط تیم گاراژ مایکروسافت

"پروژه ی گاراژ" مایکروسافت بخش تقریبا تازه تاسیس مایکروسافت است. پروژه گاراژ مایکروسافت،برای کارکنان آن فرصت بزرگی است تا شانس خود را در زمینه تولید اپلیکیشن برای پلت فرم های مختلف امتحان کنند

 

"پروژه ی گاراژ" مایکروسافت بخش تقریبا تازه تاسیس مایکروسافت است. پروژه گاراژ مایکروسافت،برای کارکنان آن فرصت بزرگی است تا شانس خود را در زمینه تولید اپلیکیشن برای پلت فرم های مختلف امتحان کنند و از اوقات فراغتشان به بهترین وجه بهره ببرند. البته شرکت های دیگر هم قبلاً ابتکارهای مشابهی را به خرج داده اند. بعنوان مثال برنامه «20 درصد» گوگل هم در این زمره قرار می گیرد که بر اساس آن، گوگل به کارکنان خود اجازه می داد تا زمانشان را صرف کارهایی کنند که فکر می کردند برای گوگل مفید است.اولین موضوع کاری این آزمایش های مایکروسافت"قفل صفحه بعدی " بود.که طی آن مایکروسافت تلاش کرده بود تا یک قفل صفحه ی بهینه برای آندروید تولید کند.

حالا در اقدام جدید مایکروسافت اپلیکشین ایمیل برای سیستم عامل ios تولید کرده است که با ایمیل رسان های معمولی تفاوت دارد.

برجسته ترین ویژگی اپلیکیشن "send" فضای ساده و راحت آن است.کاربران با انتخاب دکمه ی + و اضافه کردن مخاطبانشان می توانند از امکانات این برنامه استفاده کنند.این برنامه دارای گزینه ی quick replies یعنی پاسخ دهی سریع است مانند بسیاری از برنامه های دیگر.کاربران می توانند به تمام ایمیل های خود توسط این برنامه دسترسی داشته باشند. این برنامه دارای سیستم های امنیتی بالایی است.

کاربران به یک اکانت آفیس 365 نیاز دارند.این اپلیکیشن به زودی عرضه خواهد شد و دردسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

این برنامه تماما در بخش مایکروسافت گاراژ توسط توسعه دهندگان مایکروسافت در اوقات فراغتشان طراحی شده است و هدف آن ها استفاده از اوقات فراغتشان و کشف ایده های جدید صورت گرفته است.ظاهرا مایکروسافت می خواهد تجربه های کوچک خود را توسط توسعه دهندگانشان گسترش دهند.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر