شرکت اسپیدو از مایو شنای جدید خود به نام فست اسکین برای المپیک ۲۰۱۶ پرده برداری کرد.

شرکت اسپیدو از مایو شنای جدید خود به نام فست اسکین برای المپیک ۲۰۱۶ پرده برداری کرد.

اسپیدو به عنوان تبلیغ، از تصویری استفاده کرد که 24 شناگر المپیک را در یک جدول تناوبی‌مانند نشان می دهد که لباس شنا به تن دارند.

قهرمانان المپیک "رایان لوکت"  و "میسی فرانکلین" به اسپیدو کمک کردند که آخرین لباس شنای خود را قبل از فرارسیدن فصل بازی های المپیک ریو دژانیرو، عرضه کنند. در رویدادی که در ۱۵ دسامبر در شهر نیویورک اتفاق افتاد، این زوج ورزشکار به ۲۲ شناگر دیگر پیوستند تا در این تبلیغ که ساختاری مانند جدول تناوبی را نشان می داد، به نام "جدول عناصر برنده شدن"  شرکت کنند. تمامی ۲۴ مدل ورزشکار اسپیدو که حدود ۷۸ مدال المپیک و ۱۷ رکورد جهانی را داشتند، در حالیکه در این ساختمان جدولی به طول 20 در 7 متر ایستاده بودند، لباس شنای جدید فست اسکین ریسر LZR را بر تن داشتند. طراحی این لباسهای شنا در شرکت برند معروف "آکوا لب" انجام شده است. این لباس های شنای جدید حتی از قبل از شروع المپیک به ورزشکاران در حین تمرینات آماده سازی خود و مسابقات ملی کمک کرده اند، تا بتوانند برای بازی های ریو در آگوست آماده شوند. میسی فرانکلین می گوید: "این تجربه ی بسیار خوبی بوده است. ما در این چند ماه گذشته رقابت های تنگاتنگی داشته ایم و به شخصه تقریباً در تمامی این اتفاقات ورزشی از سرعتی که در سال ۲۰۱۱ داشته ام، پیشی گرفته ام. و این برای من بسیار هیجان انگیز است" فرانکلین با اولین حضور درخشان خود در مسابقات جهانی ۲۰۱۱ و برنده شدن ۴ مدال طلا در المپیک لندن معروف شد. 
او ادامه داد: "من نمی خواهم به آنجا به این هدف که رکورد خودم را از چهار سال پیش بزنم، بروم. هدف من از رفتن به ریو آن است که بهترین ورزشکاری باشم که در حال حاضر توان بودنش را دارم. من در المپیک ریو ۲۱ ساله خواهم بود و می خواهم تمام تلاشم را برای برنده شدن در آنجا انجام دهم." 
از میان افراد موفق که نتوانستند در این تبلیغ اسپیدو حضور پیدا کنند، مایکل فلبز خاص ترین بود چرا که با این که وی قبلاً همیشه از لباسهای اسپیدو استفاده می کرد، اما پس از بازنشستگی اش در سال ۲۰۱۴ با "آکوا اسفیر" قرارداد بست.

منبع خبر: IBTimes

ارغوان ارجمندی

ارغوان ارجمندی

لیسانس میکروبیولوژی علاقمند به زبانهای خارجه,بازی‌های کامپیوتری، ژنتیک، روانشناسی، برنامه‌نویسی می باشد. او عاشق حیوانات و دوستدار طبیعت نیز هست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر