دریافت رویدادهای المپیک2016 در قالب کارت های یاهو

دریافت رویدادهای المپیک2016 در قالب کارت های یاهو

موتورجستجوی یاهو با ارائه کارت هایی شما را در جریان جدیدترین اتفاق های بازی های المپیک ریو2016 قرار می دهد.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ؛موتورجستجوی یاهو با ارائه کارت هایی شما را در جریان جدیدترین اتفاق های بازی های المپیک ریو2016 قرار می دهد.
یاهو هم اکنون در حال ارائه تجربه استفاده از اطلاعات مربوط به بازی‌های المپیک به کاربران است و این کار به صورت مستقیم از طریق بخش موتور جستجو در اختیار افراد قرار گرفته است.
 این روش باعث می‌شود تا دسترسی به اطلاعات مورد نیاز کاربران بسیار آسان‌تر شود و با یک نگاه مختصر بتوان اطلاعات زیادی را بدست آورد.
نحوه کار به این صورت است که وقتی شما جمله یا کلمات خاصی را در موتور جستجوی یاهو وارد می کنید این جستجو گر نتایج را در قالب کارت هایی به شما نشان می دهد.

Zhen Jiang Zhuang (ژن جیانگ ژوانگ ) و Karen Chin(کارن شن) از مدیران محصولات شرکت یاهو هستند با انتشار پستی در شبکه اجتماعی تامبلر (Tumblr) بیان کردند:
"کارت‌های یاهو باعث می‌شود تا به محتوای در حال تغییربازی های المپیک مثل : تعداد مدال‌ها، برنامه‌های زمانبندی‌شده، رویدادهای زنده و دیگر بروزرسانی‌ها دسترسی آسان داشته باشید.

همچنین می‌توان لیست مسابقات و کشورهای شرکت‌کننده را نیز از طریق موتور جستجوی یاهو به راحتی مشاهده کرد.

"گفتنی است: جستجوگرهای گوگل و مایکروسافت نیز اطلاعات و محتوای مرتبط با بازی‌های المپیک را در بخش نتایج به طور مستقیم به کاربران خود نشان می‌دهند.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر