این بالش هوشمند را حتماً امتحان کنید!

این بالش هوشمند را حتماً امتحان کنید!

آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که صبح، برای بیدار شدن از خواب احساس خستگی می کنید؟ شاید مشکل از بالش شما باشد! پروژه ی کیک استارتر «بالش هوشمند زیک» می‌تواند به شما کمک کند شب خود را با آرامش و آسوده بخوابید.

صبح بخیر، زیبای خفته!

بالش هوشمند زیک (به انگلیسی: Zeeq)، می‌تواند آهنگ مورد علاقه ی شما را قبل از خواب پخش کند یا حتی از ضربان های پیش‌فرض خود استفاده کند تا به خواب بروید. این بالش هوشمند، می‌تواند وضعیت خواب را مانیتور کرده، به خر و پف کردن واکنش نشان دهد، خواب را تحلیل کند، و به صورت هوشمند فرد را به گونه‌ای از خواب بیدار کند که احساس سرخوشی به او دست دهد!

می‌توان بالش را به گونه‌ای تنظیم کرد که پس از زمان مشخصی، پخش موسیقی را متوقف کند. بالش زیک، اگر در خواب، صدای خر و پف شما را از طریق میکروفون هایش دریافت کند، به آرامی شما را تکان خواهد داد تا به یک موقعیت جدید جا به جا شوید.

در این بالش هوشمند، حسگرهایی تعبیه شده است که می‌تواند حرکات طبیعی شخص را در هنگام خواب دنبال کند. سپس با توجه به این دوره ی خواب، شخص را در زمان ایده‌آلی از خواب بیدار کند که احساس خستگی و خواب آلودگی شخص از بین رفته باشد. این بالش حتی می‌تواند به شما بگوید هر شب تا چه اندازه به خواب عمیق فرو رفته اید.

عادت خر و پف خود را مهار کنید!

بالش هوشمند زیک، به یک نرم‌افزار متصل می‌شود که بر روی تلفن شما قابل نصب است. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید بر روی داده‌های خواب خود نظارت کنید، و البته برای خر و پف کردن خود امتیاز بگیرید! در این بالش هوشمند می‌توان زنگ اخطار کوک کرد، آهنگ پخش کرد، بر روی ورزش و رژیم غذایی نظارت نمود، و سایر عادات روزمره ی خود را مورد بررسی قرار داد تا تأثیر این رفتارها را بر روی کیفیت خواب مشاهده نمود و بتوانید خواب هوشمندتر و راحت‌تری را تجربه کنید. 

باتری بالش هوشمند زیک، می‌تواند برای یک هفته ی کامل دوام بیاورد و همچنین از طریق یک پورت میکرو یو اس بی مجددا شارژ شود. مولفه های الکتریکی در این بالش آنقدر انعطاف پذیر هستند که وقتی شخص سرش را بر روی آن می گذارد، چیزی احساس نکند! پوشش بالش هوشمند زیک، قابل جداسازی و شستشو می باشد، علاوه بر این، مواد فیبر چوبی به کار رفته در این بالش، به صورت طبیعی انواع باکتری ها را مهار می کند. این بالش با قیمت ۹۹ دلار موجود است.

منبع خبر: connectedly

مریم بهزادی

مریم بهزادی

کارشناس ارشد هوش مصنوعی و رباتیک، علاقمند به فناوری و دنیای توسعه نرم افزار.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر