آپدیت رزبری پای ۳ همزمان با آپدیت ویندوز ۱۰

آپدیت رزبری پای ۳ همزمان با آپدیت ویندوز ۱۰

اولین و بزرگ‌ترین به روزرسانی برای ویندوز ۱۰ در راه است، اما شرکت مایکروسافت علاوه بر نسخه ی دسکتاپ ویندوز، به روزرسانی مشابهی را برای دستگاه‌های موبایل و اینترنت اشیاء فراهم ساخته است! یکی از اولین دستگاه‌های اینترنت اشیائی که قرار است آپدیت ویندوز ۱۰ را دریافت کنند، باید رزبری پای ۳ باشد.

اولین و بزرگ‌ترین به روزرسانی برای ویندوز ۱۰ در راه است، اما شرکت مایکروسافت علاوه بر نسخه ی دسکتاپ ویندوز، به روزرسانی مشابهی را برای دستگاه‌های موبایل و اینترنت اشیاء فراهم ساخته است! این آپدیت در تاریخ ۹ آگوست (مصادف با ۱۹ مرداد) در اختیار دستگاه‌های موبایل قرار می‌گیرد در حالی که هم‌اکنون برخی از دستگاه‌های اینترنت اشیاء در حال دریافت این به روزرسانی ها هستند.

میلیون‌ها نسخه از رزبری پای ۳، از زمان معرفی تا کنون، به فروش رسیده است. بنابراین یکی از اولین دستگاه‌های اینترنت اشیائی که قرار است آپدیت ویندوز ۱۰ را دریافت کنند، باید رزبری پای ۳ باشد. 

به روزرسانی هسته ی رزبری پای ۳، قرار است عمل‌کرد این دستگاه را بهبود بخشد. همچنین انتظار می‌رود در پشتیبانی از نرم‌افزارها بهبود حاصل شده و همچنین تنظیمات اولیه ی این دستگاه ساده‌تر شده باشد. مسلماً لیست کردن تمام تغییرات حاصل از این به روزرسانی امکان‌پذیر نمی باشد، اما یکی از مهم‌ترین مزایای این آپدیت، تعادل این دستگاه با رزبری پای ۲ از لحاظ کاربردی می باشد. برای دیدن لیست کامل این تغییرات، می‌توانید به اینجا مراجع کنید.

منبع خبر: nextpowerup

مریم بهزادی

مریم بهزادی

کارشناس ارشد هوش مصنوعی و رباتیک، علاقمند به فناوری و دنیای توسعه نرم افزار.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر