جدیدترین سیستم خنک کننده لپ تاپ quot Asus GX80 quot

جدیدترین سیستم خنک کننده لپ تاپ quot Asus GX80 quot

نمونه ی اولیه ی " Asus GX800" به عنوان. اولین لپ تاپ بازی که دارای سیستم خنک کننده است ارایه گردید.

نمونه ی اولیه ی " Asus GX800" به عنوان. اولین لپ تاپ بازی که دارای سیستم خنک کننده است ارایه گردید.

من به عنوان یک روزنامه نگار عرصه تکنولوژی بسیاری از مسایل خارق العاده را در طول زندگی حرفه ایم دیده ام که به ندرت برای بازار ساخته شده است. تا زمانی که " Asus GX800"را در نمایشگاه CES دیدم.

مشخصات کلیدی " Asus GX800"

CPU: 2.7-GHz Intel Core i7-6820HK processor

RAM: 64GB

GPU: Dual Nvidia GeForce GTX 980 GPU with 8GB of VRAM

Storage: 3 512GB SSD is RAID 0 configuration

Display: 1920 x 1080

Ports: 1 USB 3.1 Type-C, 1 Thunderbolt, 3 USB 3.0, HDMI 2.0, Mini DisplayPort, 2-in-1 card reader, Ethernet, headphone jack, microphone jack

Size: 18 x 13.3 x 1.8 inches

Weight: 12.6 pounds (laptop), 10.4 pounds (dock)

نکته مورد توجه اینکه در مدل های قابل فروش آتی " Asus GX800", شکل بندی های مختلفی که هنوز اعلام نشده است ارایه خواهد گردید. ما مرور ارزیابی شده ی کاملی را ارایه خواهیم کرد.

 

طرح

 کاملا واضح است که پیش ازین لپ تاپ " Asus GX800" یک ماشین عظیم بدون کولر با وزن 12.6پوند و Dock آن با وزن 10.14 پوند بوده است که در مجموع وزنی حدود 23پوند میشود.

 

  Asus-GX800-maxwell-w-g03

به خودی خود GX800 به لطف شاسی الومینیومی با نور پس زمینه  LEDو اکسنت های کروم به رنگ طلایی شبیه بعضی از سفینه های فضایی جهان است.DOCK  فقط باعث میشود شکل ان بیشتر شبیه سفینه های فضایی شود. پنل های پلاستیکی تیره رنگ , یک سری از وسایل خارجی کوچک را که برای برقراری اتصال اولیه است مخفی میکند.

 

SETUP

اتصال لپ تاپ به  DOCKیک امر نسبتا ساده است کافی است شما فقط خطV  کروم رنگ در عقب GX800 را به  Vقرمز رنگ واقع در جلوی کولر متصل کنید به طوری که لپ تاپ روی  DOCKقرار گیرد. چهار سوراخ پایینی را با ضربه محکم و ناگهانی روی چهار شاخک اصلی  DOCKقرار دهید.

برای قفل کردن هر چیزی در محل خود, بازوی بزرگ الومینیومی در پشت DOCK را به سمت پایین فشار دهید. فقط سعی نکنید برای اولین بار بدون قطع کردن GX800 آن را خاموش کنید. در غیر این صورت یک بوق با صدای بلند جهت آگاهی شما به صدا در می آید.

به عبارت ساده, لپ تاپ های بازی به ویژه نوع ورزشی آن, یک اورکلاک 2.7 گیگا هرتز با پردازنده ی Intel Core i7-6820HK و یک جفت کامپیوتر رو میزیGTX980 GPU Nvidia Geforce  در یک کانفیگ SLI با GB 8 در هر VRAM است. سیستم خنک کاری GX800 به بازیکنان اجازه می دهد تا از ظرفیت کامل آن بدون داغ شدن سیستم استفاده کنند.

 

Asus-gx800-maxwell-w-g04

DOCK از سیستم ROG Hydro Overclocking ایسوس جهت نگهداری سالم و خنک کاری قطعات استفاده میکند.

مایع خنک کننده در سراسر نقاط تولیدکننده ی حرارت نوت بوک با استفاده از پمپ توزیع شده است. سپس مایع خنک کننده که داغ است درون ماژول های خنک کننده می چرخد بطوری که رادیاتورها گرما را از بین می برند.

اما داشتن قطعاتی که به درستی سرد شده اند دارای چندین مزیت است: واضح ترین آن, سایز مقاومت پذیر سیستم است, در حالی که سایر سیستم ها سر و صدا دارند. حتی زمانی که لپ تاپ در حال استراحت است می توان صدای Dock را در محیط های اداری آرام شنید.

دمای واقعی صفحه لمسی و پایین لپ تاپ پس از پخش یک ویدیو تمام صفحه Hulu به مدت 15دقیقه, 86 درجه فارنهایت اندازه گیری شده است. فضای بین کلیدهای G و H که یک کمی خنک شده 84 درجه ثبت شده است. دمای زیر 95 درجه مدنظر ماست.

 

ASUS-GX800-MAXWELL-W-G02

وقتی که من از طریق Rise of Tomb Raider , پانزده دقیقه بازی کردم, دمای مرکز صفحه لمسی و لپ تاپ 91 درجه اندازه گیری شد, در حالی که پایین آن تا 88 درجه افزایش یافته بود. دمای بالای Dock به 100 درجه می رسد. اما از آنجا که شما هرگز در عمل به بالاترین توان بر روی لپ تاپ خود نمی رسید لذا قابل چشم پوشی است.

 ایسوس  Gx800و DOCK آن تمرینی برای محک زدن قدرت و امکان سنجی سیستم خنک کاری است. من قطعا خوشحال شدم از این که مردم پیگیری ها و اظهار نظرهای خود را درباره اندازه ی سیستم متوقف کردند. با این حال, لپ تاپ و  DOCKتا مقدار زیادی از فضای که شما میتوانید فکر کنید را کم کرده است. اما ممکن است شما بخواهید یک فرم کوچکتر کامپیوتر رومیزی با سیستم خنک کاری را پیدا کنید. قطعا این مدل یکی از قدرتمند ترین لپ تاپ های بازی است که امسال ارائه شده است, که با کارکردن با آن می توان کاملا به چگونگی عملکرد DOCK خنک کاری لپ تاپ در زیر استانه حرارتی مورد نظر پی برد.

اما اگر شما بخواهید لیستی از قدرتمندترین لپ تاپ های دنیا را مشخص کنید قطعا بایدGX800  را در بالای لیست خود قرار دهید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر