سیستم مورد نیاز برای بازی FIFA 17 معرفی شد

سیستم مورد نیاز برای بازی FIFA 17 معرفی شد

همان طور که احتمالا می‌دانید بزرگترین بروزرسانی مربوط به عنوان جدید فیفا شرکت EA مربوط به داستانی بودن بخشی از این بازی پرطرفدار است. این کمپانی به طور سالانه این عنوان را با آپدیت‌های جدیدی در بخش شبیه‌سازی بازیکنان بازی فوتبال ارائه می‌دهد که البته هر سال شاهد بهینه‌سازی‌های انجام شده در این بخش هستیم. جالب است بدانید که این عنوان جدید در صورت انتشار، 24امین بازی در این سری به حساب خواهد آمد که با همین نام به علاقه‌مندان به بازی‌های ویدئویی ارائه می‌شود.

 در طی ارائه سالانه این بازی، کیت‌های ورزشی و همچنین نقل و انتقال بازیکنان فوتبال برای هر باشگاه تغییر خواهد کرد که البته بروزرسانی سالانه ‌آنها کار بسیار آسانی نخواهد بود. البته جالب است بدانید که در آینده این تغییرات بسیار دقیق‌تر انجام خواهد شد. برای مثال اتاق‌های داخلی و سالن هر ورزشگاه، نورپردازی و انعکاس نور از روی بدن هر بازیکن و یا اخم کردن یک طرفه بازیکنان از جمله این موارد خواهند بود.

اما در نهایت مسلما این سوال برایتان پیش خواهد آمد که آیا با سخت افزار که در اختیار دارید می‌توانید این بازی را اجرا نمایید یا نه؟ شرکت EA به تازگی لیست مربوط به سیستم حداقل و پیشنهادی مورد نیاز به منظور اجرای بازی FIFA 17 را ارائه کرده است که در بخش زیر شاهد آن هستید قسمت بالایی مربوط به حداقل سیستم مورد نیاز و بخش پایینی نیز مربوط به سیستم پیشنهادی است:

Minimum System

OS: Windows 7/8.1/10 – 64-Bit

CPU: Intel Core i3-2100 @ 3.1GHz or AMD Phenom II X4 965 @ 3.4 GHz

RAM 8GB

Hard Drive Space Required: 50.0 GB

Minimum Supported Video Cards: NVIDIA GTX 460 or AMD Radeon R7 260

DirectX: 11.0

Recommended System

OS: Windows 7/8.1/10 – 64-Bit

CPU: Intel i5-3550K @ 3.40GHz or AMD FX 8150 @ 3.6GHz

RAM: 8GB

Hard Drive Space Required: 50.0 GB

Minimum Supported Video Cards: NVIDIA GTX 660 or AMD Radeon R9 270

DirectX: 11.0

هم اینک نظر شما چیست؟‌ اگر قدرت سخت افزاری نمایش داده شده را در اختیار دارید پس به منظور اجرای این بازی می‌بایست کمی صبور باشید. زیرا در تاریخ 27ام ماه سپتامبر این بازی در امریکای شمالی و در 29ام سپتامبر نیز به طور جهانی عرضه خواهد شد.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

سید محمدحسن رضوی

دوشنبه, 18 مرداد 1395

فیفا دیگه شورشو در آورده با این سیستم
شاید خیلی ها توانایی مالی برای خریدن همچین سیستمی رو ندارن
به نظرم باید یه فکری برای این سیستم های بالا بکنه

پاسخ

ثبت نظر