5 نرم افزار برتر هفته !

5 نرم افزار برتر هفته !

یک هفته دیگر سپری شد و برنامه نویسان باز هم نرم افزارهای جدیدی را وارد بازار کردند . برای کسانی که با دنیای نرم افزارها سر و کار دارند چک کردن تمام محصولات جدید کار مشکلی است به همین دلیل سایت های خبری همیشه نرم افزارها را گلچین می کنند و آن ها را در اختیار کاربران می گذارند . در این خبر به معرفی نرم افزارهای برتر این هفته پرداخته شده است .

سرویس های هاب پلاس بلک بری ( BlackBerry Hub+ Services )

قیمت : رایگان با خرید داخلی
منبع : گوگل پلی
احتمالا کاربرانی که گوشی های بلک بری پریو را در دست خود دارند با سرویس های هاب پلاس بلک بری آشنا هستند . نرم افزار جدید کارایی نسخه پیشین را دارد تنها با این تفاوت که سازنده خوشنام تصمیم گرفته تا آن را در اختیار تمام کاربران پلت فرم اندروید بگذارد . این نرم افزار درواقع یک رابط سریع به دیگر نرم افزارهای بلک بری مانند اپلیکیشن های پیام رسانی و تقویم می باشد .
کار هاب این است که همه داده های نرم افزارهای بلک بری را به طور یکجا مدیریت کند تا کاربر بتواند با کار کردن با این اپلیکیشن همه کارهایی را که می خواهد با نرم افزارهای دیگر انجام دهد ، تکمیل کند . هاب پلاس یک میانبر سریع را برای اپلیکیشن های مختلف گوشی های بلک بری در اختیار کاربران می گذارد .

ورن : هیمالیا ( Verne: The Himalayas )

قیمت : رایگان 
منبع : گوگل پلی
ورن یک نرم افزار جالب برای کوه نوری است که کاربر را به یک گردش زیبا در رشته کوه های هیمالیا می برد . این نرم افزار در واقع نمای 3 بعدی رشته کوه های هیمالیا از نقشه های گوگل مپس می باشد که به چند ابزار دیگر که اطلاعاتی کاربردی را در اختیار کاربر می گذارند ، مجهز شده است . 
در ورن کاربر به اکتشاف رشته کوه های هیمالیا می پردازد در حالی که اطلاعاتی مهم را از طرف نرم افزار در مورد این منطقه جهان گردی دریافت می کند . این نرم افزار آموزشی امکان صخره نوردی و سورتمه سواری را نیز برای کاربر فراهم می سازد .

دراپ باکس پیپر بتا ( Dropbox Paper Beta )

 قیمت : رایگان 
منبع : گوگل پلی
پیپر بتا جدیدترین نرم افزاری می باشد که توسط شرکت دراپ باکس ارائه شده است . این نرم افزار یک اپلیکیشن یادداشت برداری را با ترکیبی از عاملیت نرم افزارهای گوگل کیپ ( Google Keep ) و گوگل درایو ( Google Drive ) در اختیار کاربران می گذارد . در پیپر بتا کاربر می تواند یادداشت و سند بسازد ، در مورد اسناد مختلف نظر دهد ، کاربران دیگر را به استفاده از این نرم افزار دعوت کند و علاوه بر این نظرات خوانندگان را پاسخگو باشد .
نسخه عرضه شده یک نسخه بتا می باشد از این رو وجود داشتن باگ های مختلف در آن امری عادی است با وجود این کاربران از هم اکنون می توانند آن را دانلود و بر روی گوشی های خود نصب کنند . 

ان بی سی المپیک ( NBC Olympics )

قیمت : رایگان 
منبع : گوگل پلی
بازی های المپیک ریو چند روزی است که شروع شده اند و احتمالا شما هم می خواهید آن ها را دنبال کنید . شرکت ان بی سی این موضوع را درک کرده و برای پوشش دادن به وقایع خبری این رویداد یک نرم افزار رسمی را وارد بازار کرده است . ان بی سی المپیک یک میانجی نامناسب را در خود دارد و به آهستگی اجرا می شود اما با وجود این برترین ابزار برای دنبال کردن رویدادهای خبری بازی های المپیک 2016 ریو محسوب می گردد . 
هر نرم افزار ورزشی باید یک ویژگی خوب داشته باشد و ویژگی برتر نرم افزار جدید ان بی سی هم این است که شما را قدم به قدم با بازی های المپیک جلو می برد . 

موبیوس فانتزی نهایی ( Mobius Final Fantasy )

قیمت : رایگان با خرید داخلی
منبع : گوگل پلی
موبیوس در هفته ای که گذشت وارد بازار شد و می تواند تجربه ای متفاوت از سری بازی های فانتزی نهایی را در اختیار کاربران بگذارد . در این بازی کاربر در قالب کرکتری ایفای نقش می کند که حافظه خود را از دست داده و در تلاش است تا با کمک دیگر کرکترهای موجود در بازی خاطرات خود را باز گرداند . 
محصول جدید در مقایسه با دیگر بازی های فانتزی نهایی مکانیک و گرافیک بهتر و صحنه های زیباتری دارد و در کنار سیستم کارت جمع کن خود می تواند اوقات خوبی را برای کاربران ایجاد کند .

منبع خبر: androidauthority

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر