D-Link، بهترین ارائه دهنده ی سرویسهای شبکه ای

D-Link، بهترین ارائه دهنده ی سرویسهای شبکه ای

شرکت D-Link به عنوان برترین ارائه کننده ی خدمات شبکه ای توسط چنل پرو SMB, در مراسم جوایز انتخاب توسط خوانندگان مجله، شناخته شد. به این صورت که راه حل های تجاری که دیلینک ارائه می دهد بالاترین امتیاز را توسط همکاران این کانال دریافت کرد.

 

آلبرت لینگ، معاون اجرایی فروش و بازاریابی شرکت دیلینک سیستمز، گفت: " بیشتر ازسی سال است که دیلینک در حال توسعه ی امنیت شبکه و راه حل های ذخیره ای به روز و کامل برای کارخانه های کوچک و یا متوسط بوده ، که قابل اطمینان و آسان است و با قیمتی مناسب ارائه میشود."لینگ در ادامه افزود: " این جایزه مهر تاییدی بر عمق تلاش ما برای فراهم کردن بهترین راه حل های ممکن برای همکارانمان است. برای ما شناخته شدن توسط این کانال یک افتخار بزرگ به حساب می‌آید. 


شرکت دیلینک با کمپانی های بزرگ رابطه ی نزدیکی دارد. آنها راه حل های زیادی را در اختیار حرفه ای ها و ارائه کنندگان شبکه فناوری اطلاعات قرار میدهند. بدین منظور که آنها بتوانند بیشترین سود را برده، بهترین عملکرد و مناسب ترین قیمت را داشته باشند.

علاوه بر این، دیلینک اخیراً به خانواده ی معروف سوئیچ های مدیریتی اسمارت 10GbE خود، عضوهای جدیدی را اضافه کرده است که کمک میکنند شبکه ای قوی و ارزان ۱۰ گیگابایتی، در دسترس تجارت های کوچک و متوسط، آژانس های دولتی و مکان های آموزشی قرار بگیرد.

 
مجله ی ChannelPro SMB منبع موثقی برای آگاهی از همیاران این کانال است که دارای تجارتی کوچک و یا متوسط هستند. خوانندگان این مجله به شرکت در رای‌گیری برای پیدا کردن محبوب ترین ها در شاخه ها و موضوعات متفاوتی دعوت شده بودند. از جمله ی این دسته بندی ها میتوان به محصولات، تکنولوژی ها، سرویسها و برنامه های موجود در سایت، اشاره کرد.

برای هر گروه از دسته بندی ها، از خوانندگان خواسته شده بود که از میان "نامزد" ها، گزینه ای که از بقیه در زمینه های مختلف همچون لازمه های تجاری، روشهای کار یا بودجه ی مشتریان در کنار آنهایی که بهترین سرویس را به طرفهای تحت قرار داد خوشان میدهند برگزینند. 


سیسلیا گالوین، سردبیر ChannelPro SMB اظهار داشت : "ما از اینکه تعداد زیادی از خوانندگان این مجله در جستجو برای بهترینها به ما کمک کرده اند،بسیار خرسندیم. آنها درک عمیق و پایبندی خود به بازار SMB را به ما و همکاران ما از جمله فروشندگان، پخش کنندگان و افراد حرفه ای که با این مشتری ها همکار هستند، ثابت کردند. 


نتایج بدست آمده یک بازنگری درست از محصولات ارائه کنندگان سرویس برتر IT است. در زمان امروز قرار است نتایج این همه پرسی در ماه جولای 2016 به صورت آنلاین در صفحه ی اینترنتی  http://www.channelpronetwork.com/awards/2016-readers-choice-awards در دسترس عموم گذاشته شود.

 

 مختصر جستاری در باره ی SMB ChannelPro 
مجله ی ChannelPro SMB که در واقع قسمتی از ChannelPro Network است، اطلاعات تکنولوژی و تجاری هدفمند  شبکه ای کانال IT را برای افراد دارای تجارت های کوچک و یا متوسط، فراهم می کند. مجله‌ای ماهانه و سایت مربوط به آن به صورت آنلاین نظرات تخصصی، آنالیز، خبرها، بررسی محصولات و نصیحت های لازم و مهم برای موفقیت تجاری را ارائه می کنند. 


علاوه بر این نگاهی کلی از VAR ها، فروشنده ها پخش کننده ها و آنالیست هایی که روزانه به آنها توجه می شود، ارائه می کند. هیچ کمپانی رسانه ای دیگری مانند این رسانه، روی تجارت های کوچک و متوسط تمرکز نمی کند. بقیه ی اطلاعات را در سایت رسمی www.channelpronetwork.com  می توانید به دست آورید


دی لینک جشن ۳۰ سالگی خود را می گیرد
در سرتاسر جهان، دیلینک میلیون ها نفر را روزانه به همدیگر متصل می کند. در حدود صد کشور از شبکه های بیمارستانی قدرتی که باعث میشوند که دستگاههای نجات دهنده ی زندگی افراد روشن بماند، تا پشتیبانی از مرکزهای اطلاعاتی بزرگ در قلب دانشگاه ها و آموزشگاههای پژوهش محور به منظور کشف کردن اتفاقات مهم علمی، دی لینک سعی دارد به تجارت های کوچک کمک کنند که به وسیله ی یک خط کامل وای فای و یک دوربین مدار بسته،بتوانند رشد کنند


یا اینکه به مردم میلیون ها خانه در کل جهان کمک کنند تا سبک زندگی دیجیتال سریع و پر محتوا را تجربه کنند. دی لینک در سال ۱۹۸۶ تنها هفت نفر عضو داشت و اکنون این تعداد به ۲۷۰۰ استخدامی در کل جهان رسیده است. امسال یکی از سال های مهم (سال سی ام) بود و دی لینک توانست علاقه به نوآوری اش را نشان دهد و ما امیدواریم که تا ۳۰ سال آینده نیز که تا ۳۰ سال آینده در صنعت شبکه رشد روز افزون داشته باشیم 
در مورد D- LINK 
کمپانی D-LINK پیشرو در سطح جهانی برای ارتباطات شبکه ای در خانه، کسب و کارهای کوچک ، متوسط و محیط های سازمانی در اندازه ی بزرگ است. طراح موفق (با دریافت جایزه)، توسعه دهنده و تولید کننده بوده و ابزار دی لینک، راه حل های شبکه ای یکپارچه که قابلیت ادغام در تعویض را دارند، ارائه میدهد. قابلیتهای بی سیم، پهنای باند ، ذخیره سازی ، IP های مدار بسته، و مدیریت شبکه های داده های ابری نیز برخی از سرویسهای دیگر این کمپانی است. برای اطلاعات بیشتر:


(visitus.dlink.com) 

 (http://www.linkedin.com/company/d-link), 

 (http://community.spiceworks.com/networking/d-link)

  (http://businessblog.us.dlink.com

منبع خبر: Prnewswire

ارغوان ارجمندی

ارغوان ارجمندی

لیسانس میکروبیولوژی علاقمند به زبانهای خارجه,بازی‌های کامپیوتری، ژنتیک، روانشناسی، برنامه‌نویسی می باشد. او عاشق حیوانات و دوستدار طبیعت نیز هست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر