سیستم ویدئو کنفرانس مبتنی بر اندروید

سیستم ویدئو کنفرانس مبتنی بر اندروید

سیستم ویدئو کنفرانس مبتنی بر اندروید با نشست های 9-way

بجز سیستم مبتنی بر اندروید DCN Multimedia conferencing از شرکت Bosch و یا سیستم Chromebox for Meetings  که بر روی سیستم عامل کروم مبتنی بر لینوکس اجرا می شود.

grandstream gvc3200 room-sm
دستگاه جدید GVC3200 از GrandStream در این چند سال چندین رقبای اندرویدی دیگری نیز خواهد داشت. سیستم DCN هم که یک دوربین 3 مگاپیکسلی دارد، باید فعال شود. هیچ خبری در مورد GVC3200 تا بحال منتشر نشده و اولین بار توسط Liliputing در 6 جولای در مورد این دستگاه صحبت شد. در هر صورت، این دستگاه در سایت Grandstream  با قیمت 3995 دلار پیش فروش می شود.
این قیمت برای یک سیستم ویدئوکنفرانس از نوع تجاری با یک MCU که منظور بخش کنترل چندنقطه ای است، یک قیمت منطقی می باشد. پل (bridge MCU )کنفرانس پروتکل ترکیبی 9-way را امکان پذیر ساخته است. در حالت جزئی تر، می توان یک کنفرانس 4 راهی با وضوح تصویر 1080 پیکسل، پنج راهی با 720 پیکسل و نه راهی  VGA را در اختیار داشت.

grandstream gvc3200 remote-sm


شرکت کنندگان از راه دور، نیازی به داشتن سیستم GVC3200 ندارند، زیرا این سیستم با هر پلت فرم دیگری که از SIP استفاده کند،کار می کند. مانند سیستم های ویدئوکنفرانس Blue Jeans، Cisco، Polycom، Huawei  و IPVideo Talk از خود شرکت GrandStream. این سیستم می تواند به هر برنامه ی ویدئو کنفرانس اندرویدی نیز وصل شود. مهم تر از همه اینکه شما می توانید در نشست های یکسان، جریانات اندرویدی و SIP را نیز در کنار هم قرار دهید.
Grandstream به جزئیات پردازنده ای که اندروید 4.4.2 را اجرا می کند توجهی ندارد مگر یک مورد که آن هم داشتن موتور سخت افزاری با کارایی بالای پردازش تصویر (ISP) است. این سیستم سه درگاه HDMI با وضوع تصویر 1080 پیکسل دارد که از نمایش های همزمان سه گانه پشتیبانی می کند. این سیستم با استفاده از تولیدات نسل اخیر هسته ی اینتل یا Intel Brawswell SoC و تعدادی از سیستم های روی تراشه ی ARM شامل i.MX6 و یکپارچه سازی کارتهای گرافیکی می تواند از خروجی های همزمان ویدئویی پشتیبانی کند.
Skype، Hangouts، همه در کنار برنامه های متنوع اندرویدی قرار می گیرند. سیستم به شما اجازه می دهد که یک صفحه ی کامپیوتر متصل را به اشتراک بگذارید، ویدئو کنفرانس ها را ضبط و زمان بندی کرده و تماس ها را شروع کنید.

 

grandstream gvc3200 detail-sm
دوربین 2 مگاپیکسلی PTZ دارای چنین مشخصاتی است: یک حسگر 3/1 اینچی CMOS، وضوح تصویر HD، زوم 12x و زاویه دید 70 درجه. می توان نیز دوربین را تا 23 درجه برای گردش در نمای عمودی و 90 درجه گردش در نمای افقی توسعه داد که امکان کنترل محلی و از راه دور نیز وجود دارد.
وضح تصاویر ویدئویی در 512kbps، 1080 پیکسل، در 384Kbps، 720 پیکسل و در 64kbps، تصاویر با فرمت های متنوعی وجود دارد. کدک های متنوعی از صدا و تصاویر ویدئویی توسط این سیستم پشتیبانی می شود.
سیستم GVC3200 به یک درگاه اترنت گیگابیت، باند دوگانه 802.11n و بلوتوث 4+EDR که به یک کنترل از راه دور با صفحه کلید چندلمسی  مجهز است. این سیستم از اسپیکرها  و میکروفون های بلوتوث دار third-party پشتیبانی می کند و نیز یک میکروفون داخلی، میکروفون خارجی، اسپیکر و درگاه اسپیکر دارد.
ویژگی های دیگر شامل سه خروجی HDMI مزبور و همچنین یک ورودی ترکیبی VGA/HDMI با وضوح تصویر 1080 پیکسل می باشد. یک درگاه USB، اسلات SD، دکمه reset و صفحه نمایش 128×32 OLDE نیز فراهم شده است. این سیستم  با برق شهری 50 تا 60 هرتز و 100 تا 240 VAC کار می کند  و یک خروجی 12 ولتی دارد.
اطلاعات بیشتر
این دستگاه در B&H و Telecom Spot با قیمت 3995 دلار پیش فروش می شود. اطلاعات بیشتر را در سایت GrandStream مشاهده کنید.

 

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر