خبرهای جدیدی در مورد آیفون جدید !

خبرهای جدیدی در مورد آیفون جدید !

یک آیفون بدون کلید دایره ای شکل خانه ؟ ممکن است عجیب به نظر آید و سنت شکنی باشد اما حقیقت دارد .

این دومین بار است که منابع خبری چنین مطلبی را بیان می کنند و به همین دلیل کم کم باید باور کرد که اپل می خواهد تغییراتی را در روش های طراحی خود ایجاد کند .

یک ایده بسیار ساده پشت اعمال چنین تغییراتی وجود دارد ؛ جایگزین سازی کلید فیزیکی خانه با یک سطح حساس به فشار که می تواند یک اسکنر اثر انگشت را در کنار چند قابلیت دیگر نظیر عاملیت تشخیص فشار در اختیار کاربر بگذارد . در گذشته هم برخی از سازندگان از چنین ابتکارهایی استفاده کرده بودند از این رو می توان انتظار داشت که آیفون جدید هم چنین تغییراتی را در خود دیده باشد هرچند که در صورتی که اپل نخواهد کلید فیزکی دوست داشتنی خود را فراموش کند باید منتظر طرح هایی مشابه آنچه که در آیفون های پیشین دیده ایم ، باشیم .

البته این امکان هم وجود دارد که اپل در ساخت آیفون جدید از قابلیت بازخورد دهی مک بوک های جدید و یا 3D تاچ استفاده کند زیرا گاهی یک لرزش دقیق هم می تواند کارایی بسیار زیادی داشته باشد .

تغییر دادن کلید فیزیکی خانه می تواند مزایای زیادی داشته باشد . به طور مثال امکان استفاده از یک نمایشگر کاملا مسطح و یا حذف کردن جک صوتی 3.5 میلی متری برخی از این مزایا می باشند . اعمال چنین تغییراتی می تواند ضد آب شدن آیفون 7 را نیز تضمین کند . یکی دیگر از مزایای این تغییرات به مسائل امنیتی مرتبط می شود به این نحو که کلید های فیزیکی خانه امنیت دستگاه های هوشمند را کاهش می دهند در حالی که صفحات لمسی امنیت بالاتری را تضمین می کنند .

منبع خبر: gsmarena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر