عرضه ی "ماینکرفت" برای ویندوز 10

عرضه ی "ماینکرفت" برای ویندوز 10

Mojang AB یک شرکت توسعه‌دهنده بازی‌های ویدئویی سوئدی واقع در استکهلم، سوئد است. این شرکت سازنده بازی ماینکرفت است.

Mojang AB یک شرکت توسعه‌دهنده بازی‌های ویدئویی سوئدی واقع در استکهلم، سوئد است. این شرکت سازنده بازی ماینکرفت است. ماینکرفت یک بازی جهان باز مستقل است که توسط موجنگ AB ساخته شده و توسط همین استودیو برای PC و موبایل منتشر شده است. نسخه پی سی بازی به صورت عمومی در ۱۷ می ۲۰۰۹ با عنوان نسخه آلفا منتشر شد و بعد از آپدیت‌های پیاپی به عنوان نسخه اصلی و نهایی در ۱۸ نوامبر ۲۰۱۱ عرضه شد. ویژگی‌های خلاقانه و قابلیت‌های ساخت و ساز در ماینکرفت به بازیگران این امکان را می‌دهد تا به وسیله مکعب‌های با بافت‌های مختلف در دنیایی رویه‌ای، سازه‌های مختلف و متفاوتی را بسازند. فعالیت‌های دیگر در بازی شامل اکتشاف، جمع‌آوری منابع، صنعتگری و مبارزه می‌شوند. در سال ۲۰۱۴ میلادی شرکت مایکروسافت با خریداری شرکت موجنگ مالکیت فکری این بازی را از آن خود کرد.عرضه ی این بازی راه تازه و بزرگی برای ارتباط بیش تر بین ایکس باکس وان و ویندوز 10 است به صورتی که یک بازی که در ایکس باکس اجرا می شد حالا بر روی ویندوز هم اجرا شود.اولین بار خبر آپدیت ماینکرفت در نمایشگاه " Minecon" 2015 در لندن اعلام شد.این نمایشگاه مخصوص بازی ها و محصولات مربوط به بازی مایکرفت است که هر ساله بالغ بر 10 هزار نفر بازدید کننده دارد.در اخرین نمایشگاه آنها رکورد بیشترین تعداد بازدید کننده برای نمایشگاه یک بازی خاص را در کتاب گینس نسخه مخصوص بازی ثبت کردند.
کسانی که از مالکان ماینکرفت هستند(یعنی از قبل اکانت این بازی را داشتند) می توانند این بازی را برای ویندوز 10 خود به رایگان دریافت کنند.اما بازیکنان جدید می توانند با پرداخت 10 دلار از این بازی استفاده کنند.
بنابراین هم زمان با عرضه ی ویندوز 10 در 29 جولای طرفداران ماینکرفت می توانند با نصب ویندوز جدید ماینکرفت را هم بر روی سیستم خود داشته باشند.

 

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر