“Xender” برای ویندوزفون ارائه خواهد شد

“Xender”  برای ویندوزفون ارائه خواهد شد

“Xender” برای ویندوزفون ارائه خواهد شد

 

اپلیکیشن زندر xender نرم افزاری چینی است برای انتقال اطلاعات که قابلیتهایی فراتر از زاپیا را در اختیار شما قرار میدهد.تا به حال این برنامه بر روی آندروید قابل جرا بود که در اقدامی برای ویندوزفون هم قابل دسترسی قرار خواهد گرفت.این اپلیکیشن در میان کاربرانش بسیسار محبوب است و حالا با ورود به استور ویندوزفون احتمال می رود افراد بیش تری را جذب خودش کند.این اپلیکیشن به کاربران این امکان را می دهد تا با پلت فرم های مختلف اطلاعاتی مانند فایل ها ،عکس ها ، موزیک ،فیلم و یا هر اطلاعات دیگری را بین دستگاه های متصل شده به هم ، رد و بدل کند. اپلیکیشن Xender قادر است تا با ایجاد ارتباط هات‌اسپات، امکان ارسال انواع فایل‌های موجود روی گوشی‌‌‌هوشمند یا تبلت را به آیفون یا پی‌سی میسر کند.

کاربران می توانند فایل ها را با حجم های گوناگون حتی تا 10 گیگابایت به دستگاه های دیگر منتقل و یا دریافت کنند حتی می توانند حجم بالایی از اطلاعات را به طور همزمان با چهار دستگاه دیگر به اشتراک گذارند.این برنامه با وای فای کار می کند ولی مصرف ترافیک ندارد.از طریق اکانت رسمی این برنامه انتشار اپلیکیشن برای ویندوزفون اعلام شده است اما هنوز تاریخ مشخصی برای عرضه ی آن اعلام نشده است.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر