عینک صنعتی گوگل با طراحی زمخت تر

عینک صنعتی گوگل با طراحی زمخت تر

عینک جدید گوگل تحت نظر شرکت Intel Atom خواهد بود. صفحه ی بزرگتر و باتری قابل شارژ آن از ویژگی های جدیدی است که به آن افزوده شده است. به تازگی، نیز گفته شده که عینک جدید، طراحی خشن تری نسبت به قبل دارد. نسبت به آب مقاومتر، دارای پوشش بیشتر و با توجه به اینکه محیط استفاده ی این عینک، مکان های زمخت تر است، عینک طرح ظاهری متفاوت تری هم خواهد داشت.


عینک جدید طراحی خود را از نوع Explorer برای استحکام بیشتر گرفته است ولی سعی کرده است که طراحی قبلی خود را حفظ کند. سخت افزارهای کامپیوتری این عینک مانند مدل XE با استفاده از یک بلور، در سمت راست به یکدیگر وصل شده اند. یک نوار دارد که از سمت راست به گوش چپ می رود تا عینک ثبات بیشتری بر روی سر داشته باشد.
نوع Enterprise عینک، مانند یک ناخن سخت و محکم است. قسمت جدید این عینک، مکانیزم لولا مانند آنست که ماژول های باتری و کامپیوتر را مانند یک عینک عادی در کنار هم قرار می دهد و نیز یک لولا برای سمت چپ نوار نیز وجود دارد. از آنجایی که این عینک برای محیط های زمخت ساخته شده است، بنابراین مقاومت در برابر آب برای توسعه دهندگان و طراحان مهم است. در نتیجه جاهای اندکی در عینک است که آب به داخل آن وارد شود. همانطور که قبلا ذکر شد، این عینک برای مکانهای صنعتی، بیمارستان ها و باند فرودگاه طراحی شده است و در چنین مکان هایی لزومی برای حفظ مد نیست.
این عینک صنعتی جدید، پشتیبانی قدرتمندی از Wi-Fi  دارد به صورتیکه از استانداردهای 802.11a/b/g/n/ac  با پهنای باند 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز برای افزایش حجم ویدئوهایی که ممکن است در زمان فعالیت در سر کار اتفاق بیفتد، حمایت می کند.
اگرچه این عینک برای استفاده ی امروز، کمی مسخره به نظر می آید ولی اگر به صورت کاربردی همه گیر شود می توان ایراد زیبایی آن را نیز رفع کرد. هدف گوگل خدمت به شرکت های بزرگ بوده است که با آخرین پیشرفت های گوگل تا حد زیادی این هدف برآورده شده است.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر