هشدار به پوکمون‌بازها از سوی ناتو !!!

هشدار به پوکمون‌بازها از سوی ناتو !!!

ناتو با انتشار هشداری از افرادی که "پوکمون گو" بازی می‌کنند خواست تا از محل انجام آزمایش‌های تسلیحاتی این ائتلاف فاصله بگیرند.

 پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) با انتشار توئیتی خطاب به افرادی که پوکمون گو بازی می‌کنند هشدار داد، در صورتی که به صورت غیرمجاز وارد مرکز آموزش نظامی سینکو در رومانی شوند "ممکن است وضعیتشان به انفجار ختم شود."

در بیانیه ناتو در این‌باره آمده: به همه بازیکنان پوکمون گو براي جلوگیری از وقوع شرایط ناخوشایند که ممکن است در پی تلاش آنها برای یافتن پوکمون ایجاد شود، اعلام می‌کنیم که آزمایش تسلیحاتی در مرکز آموزشی سینکو برگزار مي‌شود.

به گزارش ایسنا،این توئیت به همراه تصویری از پیکاچو(از شخصیت‌های بازی پوکمون) که در کنار سربازان ایستاده منتشر شده است.

هر ساله هم‌زمان با آغاز مانور نظامی "سابر گاردين" تسلیحات قدرتمند متعدد نظامی در مرکز سینکو آزمایش می‌شوند. این مانور با حضور بيش از 2 هزار و 700 سرباز از 11 کشور از جمله آمریکا و کانادا برگزار می‌شود.فاز اول اين مانور پنج‌شنبه 14 مرداد برگزار شد و يك‌شنبه 17 مرداد روز آخر آن بود.

پوکمون گو از زمان انتشار آن در ماه گذشته با بیش از 100 میلیون دانلود به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های تلفن همراه تبدیل شده است.اين بازي به‌دليل خطرهايي كه مي‌تواند براي افراد داشته باشد در ايران فيلتر شده‌است.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر