مزیو Blue Charm E رسمی شد ، یک گوشی زیبا ، سریع و بسیار ارزان !

مزیو Blue Charm E رسمی شد ، یک گوشی زیبا ، سریع و بسیار ارزان !

مزیو ، یکی از سازندگان قدرتمند چینی که به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده است ، اخیرا از یک گوشی اقتصادی جدید رونمایی کرده که ارزش بالایی در قبال بهای پرداختی خود دارد . این گوشی هوشمند 5.5 اینچی مزیو M3E نام می باشد که البته همه آن را با نام مزیو بلو چارم E می شناسند .

بلو چارم E محصولی با بدنه ای باریک ، زیبا و فلزی می باشد که در فرآیند طراحی و ساخت آن از گوشی های گران قیمت الهام گرفته شده است . این گوشی هوشمند اندروید قرار است در 5 رنگ آبی ، رز گلد ، کرم ، خاکستری و نقره ای و به همراه یک میانجی کمکی با نام Flyme وارد بازار شود . مزیو اعلام کرده که بسیاری از مشکلات نرم افزارهای کمکی پیشین را در میانجی کمکی جدید برطرف کرده است از این رو می توان انتظار داشت که بلو چارم E کارایی بهتری را در اختیار کاربران بگذارد . 

قابلیت شارژ سریع در کنار حافظه داخلی 32 گیگابایتی !

سازنده چینی تلاش کرده که محصول خوبی را ارائه کند و حاصل تلاش های این سازنده نیز به ثمر نشسته است به این نحو که می توان ادعا کرد که نقاط قوت M3E از نقات ضعف این محصول بیشتر است . 

این گوشی هوشمند که قیمتی کمتر از 200 دلار دارد از یک نمایشگر 5.5 اینچی 1080 در 1920 پیکسلی IPS LCD ، پردازشگر مدیاتک MT6755 هلیو P10 ، رم 3 گیگابایتی LPDDR3 ، دوربین 13 مگاپیکسلی مجهز به سنسور IMX258 سونی ، فناوری تشخیص حالت ، فوکوس سریع و گشودگی f/2.2 و حافظه داخلی 32 گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD بهره می برد . هلیو P10 یک تراشه دو شاخه ای با هشت هسته A53 می باشد که عملکرد جداگانه ای را بسته به میزان عملکرد مورد نیاز کاربر از خود نشان می دهند تا از این طریق در مصرف انرژی باتری گوشی صرفه جویی شود .  

M3E دو ویژگی برتر دیگر نیز دارد که معرفی آن ها خالی از لطف نیست : اسکنر اثر انگشت mTouch که در زیر نمایشگر قرار گرفته است و قابلیت شارژ سریع mCharge که در مدت 30 دقیقه شارژ باتری را به 50 درصد و در عرض 1 ساعت شارژ باتری را به 90 درصد می رساند . باید به این نکته نیز اشاره کرد که باتری محصول جدید مزیو از طریق پورت USB نوع C شارژ می شود .

سازنده چینی در نظر دارد گوشی جدید خود را با قیمت 196 دلار از تاریخ چهاردهم ماه اوت ( 24 مرداد ) در چین عرضه کند . این گوشی هوشمند در آمریکا و اروپا عرضه نمی شود اما کاربران ساکن در این مناطق می توانند در صورت تمایل این محصول را از طریق فروشندگان واسطی مانند eBay و البته بدون وارانتی و با پرداخت بهایی گران تر خریداری کنند . 

منبع خبر: phonearena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

عمو شامی

جمعه, 22 مرداد 1395

بله بسیار ممنان !
قابل توجه سامسونگ بخران زیر سایه ی نا آگاهی و در زندان باج خواهان وارد کنندگان چندین ساله ی انواع سامسونگ میانرده مثل سری galaxy A که با مشخصات ریز پایینتر در لباس گرگ مشخصات کلی رایج در گوش عام مردم .
که حتی آنتوتو (که سنگشو وقتی به نفعشون باشه به سینه میزنند) دو نسل قبل تر از میانرده های xiaomi و meizu و lenovo و asus و zte و leeco واقعا از تمام سامسونگهایی تا دو برابر قیمتشون در همان سال عرضه و یا حتی با سامسونگ یه سال جدیدتر ،،، بالاتر بوده همیشه .
اسناد و مدارکش همین الان هم قابل بررسی است البته اگر جوان ایرانی بخواد از خواب غفلت بیدار بشه و دیگه پولشو دور نریزه .

در ضمن اینم بگم که این طراحی از گوشی های گران قیمتتر خودش وام گرفته شده ،
نه از گران قیمتهای بقیه برندها.
اینم که دیگه قابل اثبات هست . برید این انحنا و بدنه این شکلی رو در سری mx و mxpro های سالهای قبلش ببینید .
شرکتی که کسی در مقام طراحی و ایده پرداز طراحی نداشته هیچ وقت اسمش یه چیز دیگه س. راهنمایی : هر هفته یه چیزی رو بجای اینکه شروع به تست و بررسی روش کنه ، میذاره توی خط تولیدش و 70 درصد تولیدیشو میفرسته ایران و 30 درصد بقیه شو میفرسته بقیه ی کشورهای جهان سوم .

آگاه بشید و به هموطنتون نشر بدید .

پاسخ

ثبت نظر