پنج اپلیکیشن رایگان برای تبدیل سلفی به اموجی، استیکر و حتی موزیک

پنج اپلیکیشن رایگان برای تبدیل سلفی به اموجی، استیکر و حتی موزیک

گوشی های هوشمند انقلاب سلفی را به وجود آورده اند. امروزه از سلفی استفاده ای خیلی بیشتر از یک عکس ساده می توان کرد. می توانند باعث شوند که احساسات خود را به روشی جدید با آن ها بیان کنید.
برای استفاده از هرکدام از این اپلیکیشن ها نیاز به یک گوشی هوشمند با دوربین جلو خوب ، و یا یک وب کم دارید. سپس به یک اپلیکیشن خود برای تبدیل عکس خود به چیزی بسیار جالب تر دارید.

MSQRD iOS و اندروید : ماسک های عالی برای سلفی های ویدئویی !
MSQRD ( یا مسکرید) ایده ای قدیمی دارد ولی به نحوی بسیار عالی آن را اجرا کرده است. همانطور که با اسنپ چت می توان صورت را اسنپ چت، با MSQRD نیز می توان همان کار را کرد، البته بدون نیاز به استفاده از اسنپ چت. 


MSQRD را باز کنید و دوربین جلو گوشی خود را روشن کنید و آن را جلو صورت خود بگیرید، فیلتر مورد علاقه خود را از بین گزینه ها انتخاب کنید ، و فیلتر روی صورت شما ظاهر می شود و همراه با صورت شما حرکت می کند. می توانید آن را به عنوان ویدئو ضبط کنید و یا عکس بگیرید. 
می توانید عکس را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و یا با آن عکس پروفایل بسازید. ماسک های رایگان زیادی وجود دارند که می توانید از آن ها استفاده کنید. 

فیس ملودی ( face melody) ( وب): از صورت شما موزیک می سازد
IPSA، یک برند لوازم آرایشی ژاپنی، اپلیکیشنی بسیار جالب ساخته است که توسط آن می توانید سلفی خود را به موزیک تبدیل کنید. این وبسایت از شما می خواهد که عکس خود را با وب کم آپلود کنید. سپس رنگ صورت، نور، لبخند و تعادل را ارزیابی می کند. سپس طبق این حالات، الگوریتم فیس ملودی آن ها را با نوت های موسیقی تطابق می دهد. 

\

این اپلیکیشن به زبان ژاپنی است، اما برای استفاده از آن نیاز به بلد بودن زبان ژاپنی نیست. نتیجه نهایی آن خیلی جالب است. بر اساس سلفی خود یک موزیک خاص دریافت می کنید که می توانید آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. می توانید در حالت های مختلف عکس بگیرید و یا نور عکس را عوض کنید تا موزیک های جدید دریافت کنید. 
همچنین می توانید عکس آدم های معروف مورد علاقه خود را به این سایت دهید تا برای آن ها نیز موزیک خاص دریافت کنید، یا می توانید عکس دوستانتان را آپلود کنید و هدیه ای بسیار جالب به آن ها دهید. 


آیموجی ( Imoji)( اندروید، iOS): سلفی ها را به استیکر تبدیل می کند
به جای استفاده از اموجی های زرد و گرد، چرا از صورت خود برای نشان دادن احساساتتان استفاده نکنید؟ با ایموجی می توانید به راحتی یک سلفی را به استیکر تبدیل کنید. 
با این اپلیکیشن یک عکس از خود بگیرید، ترجیحا صورتتان در بیضی مخصوص قرار گیرد. سپس از پاک کن برای پاک کردن پشت صفحه و چیزهایی که نمی خواهید استفاده کنید. ایموجی به صورت خودکار یک طرح کلی به استیکر شما اضافه می کند. وقتی کارتان تمام شد کافی است که آن را به کلکسیون استیکرهای خود اضافه کنید. 


حال می توانید آن را به عنوان یک عکس روی فیسبوک مسنجر، توییتر، واتس اپ یا جاهای دیگر بفرستید. دقیقا مانند این است که یک عکس بفرستید، فقط حذف پشت صفحه آن و اضافه کردن طرح سفید باعث می شود که شبیه به استیکر یا اموجی شود. 

اموجی فیس ( Emojiface) ( iOS) : احساسات خود را با اموجی نشان دهید
اموجی فیس نشان می دهد که اکوسیستم آیفون چقدر خوب است. این یکی از بهترین اپلیکیشن های iOS است که با آن می توانید سلفی خود را به اموجی تبدیل کنید، اما خیلی از اپلیکیشن های اندروید این قابلیت را ندارند. 


تنها کاری که لازم است بکنید این است که با این اپلیکیشن بسیار ساده از خود سلفی بگیرید. وقتی که از خود سلفی گرفتید، اموجی فیس از شما می خواهد که یک نسخه کارتونی از عکس خود بسازید. سپس یک سری اموجی می سازد که همه شبیه به شما هستند. 
البته بعضی از پک های اموجی رایگان نیستند، اما نمونه های رایگان گزینه های بسیار خوبی برای شما دارند و شما می توانید از آن ها در هرجایی که اموجی را پشتیبانی می کند، مانند واتس اپ، تلگرام، آی مسیج، فیس بوک مسنجر و غیره استفاده کنید. 

اند دن آی واز لایک ( and then I was like) ( وب) : GIFهای شخصی بسازید 
GIFهای طراحی شده روی توییتر، فیس بوک، اسلک و دیگر شبکه های پیام رسانی و اجتماعی وجود دارند. به جای این که گیف مناسب را پیدا کنید چرا خودتان یکی نسازید؟ 
اند دن آی واز لایک بسیار ساده است. روی هر دو موبایل و دسکتاپ کار می کند. به آن اجازه دسترسی به وب کم  خود را بدهید، گزینه ضبط را بزنید، و سه ثانیه وقت دارید یک سلفی بگیرید. این اپلیکیشن آن را به صورت خودکار به GIF تبدیل می کنید و به شما اجازه می دهد که سرعت آن را تنظیم کنید.


به اشتراک گذاری آن روی توییتر و فیس بوک به دلایلی خیلی خوب کار نمی کند و بهترین کار این است که آن را دانلود کنید و روی یک پست آپلود کنید. 


سلفی های جالب بفرستید!
وقتی که از هرکدام از این اپلیکیشن ها استفاده می کنید قانون طلایی سلفی را به یاد داشته باشید. دوربین را از سطح چشم های خود بالاتر بگیرید تا صورتتان چاق نیوفتد ، و به دوربین نگاه کنید نه صفحه!

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر