اولین گوشی با 8 گیگ رم و مجهز به پردازنده اسنپ دراگون 821 !!؟؟!!

اولین گوشی با 8 گیگ رم و مجهز به پردازنده اسنپ دراگون 821 !!؟؟!!

تصویر گوشی جدید ساخت کمپانی LeEco به نام Le S2 با 8 گیگ رم/حافظه موقت منتشر شد.

به گزارش خبرآنلاین، این اولین گوشی هوشمند جهان است که با 8 گیگ رم ساخته می‌شود و از 7 سپتامبر راهی بازار می‌شود که با ورود آیفون‌های جدید هم‌زمان خواهد بود.

همچنین نصب پردازنده اسنپ دراگون 821 این گوشی را ازلحاظ سخت‌افزاری درجه یک می‌کند.

گوشی Le 2S  با صفحه‌نمایش 5.5 اینچی به‌صورت خمیده با رزولوشن QHD ساخته‌شده و 64 گیگ حافظه داخلی هم دارد.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

عمو شامی

یک‌شنبه, 24 مرداد 1395

به به .
هموطن ایزانی آگاه شو با این خبر خوب از سایت خوب خبری .
اینجاس که اگر دقت کنین ، سیتهای خبری دیگه
وقتی این گوشی عرضه بشه و بررسیهای مختلف و مقایسه ش با مثلا نوت 7 ساسونگ ، در وبسایتهای معتبر جهانی اومد ،
غیبشون میزنه و امکان نداره خبرهاشو ترجمه کنن .
هرچی باشه ، باید سامسونگ رو ببرن بالا در عرش حلوا حلواش کنن .

این گوشی هم مثل بقیه گوشیهای قبلی در زمانهای عرضه خودشون از سوی کمپانی معروف leecco با نام سابق letv که همیشه کمر بقیه گوشیهای برندهای مطرح ولی گرون رو میشکوند ، هست .
شرکت تولیدی letv میدونید چیه ؟ ساده بگم ، ما youtube و مخصوصا netflix و hulu و amazon live و .. رو در امریکا داریم ، این le tv هم به قولا نتفلیکس چین هست . که تبحر بسیار زیادی در تولیدات تجهیزات نمایشی ِ با کیفیت بالای رسانه ای و تصویری داره . یعنی مثلا وقتی گوشیشو توی دستتون بگیرید علاوه بر کیفیت بسیار بسیار بالای بدنه ، کیفیت واقعا شگفت انگیزی در صفحه نمایش و اسپیکرها میبینید . در زمینه ی نوآوری و پیشرو بودن هم فقط اینو بهتون بگم که گوشی اولیش اولین گوشی با usb typec v2 بود و همچنین در گوشی دیگه اولین گوشی با Snapdragon820 بود که توسط خود شرکت کوآلکوم معرفی شد. کلا یکی از سه تای بالاترین های آنتوتو هر چیپست رو توی گوشیهای لی اکو میبینید .
اینم تا یادم نرفته بگم که رابط کاربریش هم بسیار عالی و جذاب و مسلما روان هست . ساپورت بسیار خوبی هم از نظر آپدیت و بروز بودن مسلما بودنید که داره در کنار اینکه اندروید از نسخه 5.1.1 به بعد،در 99درصد برندها فارسی داره .

نسبت قیمتشو هم که میتونید حدس بزنید .. نهااااایتا 450 دلار میشه این برند گوشی و یا دیگر برندهای درجه یک جهانی مثل Xiaomi , OnePlus , ZTE , Lenovo , Vivo , Asus , ... و در مقابل :
نااااااقابل 821 دلار برای نوت7 و ای دل غافل 900 دلار حدودا برای مدل شش گیگیش .

هیچوقت فراموش نکنید . هرگوشی اندرویدی که بگید میشه براش قلم گرفت با نهایت قیمت 50 دلار , و تمام اپلیکیشنهایی که ساپورت قلم دارند در گوگل پلی رایگان موجود هستند .

ولی با تمام این حرفها ، افسوس که هموطن ایرانی در زندانی با بوق و کرنای سامسونگ و در ناآگاهی کامل از برندهای معتبر جهانی هست .
آگاه بشید و به هموطنتون نشر بدید ..

پاسخ

ثبت نظر