و بالاخره کیس رسمی کامپیوترهای رزبری پای

و بالاخره کیس رسمی کامپیوترهای رزبری پای

و بالاخره کیس رسمی کامپیوترهای رزبری پای


از وقتی که Raspberry Pi عرضه شد، مردم کیس های جالب زیادی برایش ساخته اند. اکنون سه سال پس از عرضه مدل A، بالاخره یک کیس رسمی عرضه می شود. اگر مشتاق به دانستن هستید: نوعی پوسته پلاستیکی Pi.
طبق انتظارات، آقای ابن آپتون، مسئول نرم افزار و سخت افزار رزبری، خودش رویش کار کرده و این کیس برای هر دو مدل های جدید رزبری پای 2 مناسب است. این تطابق با هر دو مدل، تصادفی نیست و رسیدن به آن زمان زیادی برده است. ده ها طرح به دقت در نظر گرفته شدند و در نهایت، سه طرح انتخاب شد.
شرکت پس از بررسی هر میلیمتر مربع از نمونه های اولیه با چاپ سه بعدی، مدل محبوبشان را تعیین کردند. چند کار نهایی، مثل ایجاد فضایی کمی بزرگتر برای زدن لوگو Raspberry Pi روی مدل، باید انجام شود و بعد زمان یافتن شریک ساخت می رسد. 

fetch1


مثل کامپیوتر رزبری پای، طرح نهایی کیس نیز توسط شرکتی انگلیسی ساخته شده است. آنها این مدل را T-Zero می نامند و چگونگی به پایان رساندن پروژه داستانی دارد. می توانید همه را در وبلاگ Raspberry Pi بخوانید و درباره مراحل تولید یک پوسته پلاستیکی به ظاهر ساده ای مثل این مطالبی بیاموزید.
قیمت این کیس رسمی کامپیوترهای پای چند است؟ این پوسته با هدف حفاظت ازهر جزء این کامپیوترهای کوچک ساخته شده است. قیمت این کیس ها از طرف نمایندگی های خود شرکت £7 عرضه می شود که معادل حدوداً 10 دلار است. به زودی می توانید این کیس را توسط شرکای توزیع کننده رزبری پای در سراسر جهان، سفارش دهید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر