گلکسی A8 2016 سامسونگ دوباره در بنچمارک !

گلکسی A8 2016 سامسونگ دوباره در بنچمارک !

این بار با رم 3 گیگابایتی و پردازشگر اگزینوس 7420 !

امروز جزییات آخرین عضو از خانواده گوشی های سری A 2016 سامسونگ نیز منتشر شد : گلکسی A8 2016 ! سازنده کره ای هنوز به طور رسمی از این محصول رونمایی نکرده است با این حال در آینده ای نه چندان دور این گوشی هوشمند هم در معرض عموم قرار می گیرد .

ماه گذشته جزییاتی در رابطه با مشخصات فنی مدل اولیه گلکسی A8 2016 سامسونگ بر روی سایت جی اف ایکس بنچ قرار گرفت . ظاهرا این محصول حرف های زیادی برای گفتن دارد زیرا گیک بنچ هم اوایل ماهی که گذشت این گوشی را تست کرده و مشخصات فنی آن را بر روی سایت خود قرار داده است .

جزییات منتشر شده توسط گیک بنچ وضعیت سه ویژگی اصلی گلکسی A8 2016 را مشخص کرده است . از قرار معلوم این گوشی هوشمند به یک پردازشگر اگزینوس 7420 و رم 3 گیگابایتی جدید مجهز می باشد و سیستم عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو را بر روی خود دارد . نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که سازنده کره ای سال گذشته هم از پردازشگر نام برده شده در ساخت گوشی های پرچم دار گلکسی S6 و نوت 5 استفاده کرده بود .

طبق جزییات منتشر شده توسط سایت جی اف ایکس بنچ گلکسی A8 از یک نمایشگر 5.1 اینچی 1080 پیکسلی لمسی ، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی ، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی بهره می برد . 

منبع خبر: gsmarena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

عمو شامی

یک‌شنبه, 24 مرداد 1395

معرفی نمیخواد که دیگه ..
اگه قرار باشه برای هر گوشی SEOش بیاد مثلا نشست مطبوعاتی هم بذاره ، باید کت و شلوارشو در نیاره کلا .
البته اگه شخصی در سمت SEO داشته باشن . طراح هم که ندارن . نماینده فروش هم که لازم ندارن .. ماشالا ایرانیان هستند ، بسشونه . فقط یه مقام شغلی دارن اونم مسئول خط تولیده که واقعا سرش شلوغه .
من فقط در انتظار اینم که آیا بالاخره مصرف کننده ایرانی متوجه میشه که رد خور نداره که هر دونه گوشی سامسونگو بخره ، بی برو برگرد دو ماه بعدش ، حداقل 300 تومن افت قیمت داره ،،، یا نه .
جالبیش هم اینجاس که یادمه گوشی redmi note 4g از شیائومی حتی در نسخه یه گیگ رمش ، نسبت به A7 که چند ماه بعدش عرضه شد با قیمت حدود 400تومن بیشتر ، آنتوتوی بیشتری داشت .
حالا اینم بیاد بیرون ببینیم مثلا در مقایسه با redmi pro که حول و حوش یک میلیون تومنه ، اولا چه قیمتی داره و دوما چه مشخصات ریزی .

پاسخ

ثبت نظر