گلکسی نوت 7 قوی تر در بازار چین

گلکسی نوت 7 قوی تر  در بازار چین

در تعدادی از شایعات این گونه ذکر شده بود که گلکسی نوت 7 با رم 6 گیگابایتی عرضه خواهد شد اما نهایتا این گوشی حامل یک رم 4 گیگابایتی است. با این که همین اندازه هم در دنیای گوشی های اندروید مقدار زیادی است اما از جمله پیشنهاد های جدید این است که مدل حامل رم 6 گیگابایتی نیز حداقل برای بازار های چین عرضه شود.

بررسی از گیکبنچ (Geekbench) و لیستی از صنعت و وزارت فناوری اطلاع چین به وضوح روشن کرد که هر دو مدل گلکسی نوت 7 با رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایت را تایید می کنند. این اولین بار نیست که سامسونگ برای آسیا تنظیمات حافظه ی متفاوتی را ارائه می کند، سال گذشته نیز نوت 5 با حافظه ی 128 گیگابایتی راه اندازی و ارائه شد.
هنوز به طور کامل واضح نیست که چرا سامسونگ قصد راه اندازی یک مدل با رم اضافه و ذخیره سازی متفاوت در چین را دارد. بعید به نظر می رسد که حافظه ی اضافه به منظور بهبود عملکرد باشد، اما شاید این شرکت معتقد است که خریداران در چین بیشتر تحت تاثیر اهرم بازاریابی هستند. در هر حال، وان پلاس 3 چینی، LeEco Le Max 2 و ویوو ایکس پلی الایت 5 همگی برای حافظه گزینه هایی از 16 تا 128 گیگابایت را عرضه می کنند. بنابراین به احتمال زیاد برای ادامه ی این رقابت و حفظ شهرت سامسونگ به عنوان یک تولید کننده ی با کیفیت بالا این کار می بایست انجام شود.
البته این مورد با گفته های رسمی سامسونگ قصد ارائه ی گوشی گلکسی نوت با رم 4 گیگابایتی را دارد، بسیار متفاوت است و همچنان ما باید منتظر اعلام رسمی این شرکت مبنی بر تولید گوشی با رم بیشتر و حافظه  متفاوت باشیم. با این همه آیا شما معتقید که یک مدل 6 گیگابایتی چینی موجب تضعیف نوع 4 گیگابایتی که دیگر جهانیان شاهد آن خواهند بود، می شود؟!

 

منبع خبر: androidauthority

مرضیه حقیقی

مرضیه حقیقی

مرضیه دانشجوی رشته ی کامپیوتر گرایش نرم افزار هست. اوقات فراغت خود را با مطالعه و تماشای فیلم می گذراند. از علاقه مندی های مرضیه موسیقی است. :)


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر