شکلک ها تبدیل به غالب ترین زبان اینستاگرام شده اند.

شکلک ها تبدیل به غالب ترین زبان اینستاگرام شده اند.

شکلک ها تبدیل به غالب ترین زبان اینستاگرام شده اند.


بر طبق شرکت  سازنده استفاده از شکلک ها در اینستاگرام  از زمان معرفی آن در کیبورد های سیستم عامل IOS  در سال 2011و همچنین در مورد کیبورد سیستم عامل اندروید در اوایل سال 2012 ، به شدت افزایش یافته است. در ماه مارچ 2015 نیمی از مکالمات نوشتاری در برنامه اینستاگرام شامل شکلک بود.
به طور ساده بیان سیستم شخصیتی با استفاده از شکلک که خود را به تار و پود زندگی دیجیتال ما بافته است، دارای عواقب زبانی است.کاربران برای بیان دستور و احساسات به دنبال استفاده از چند شکل همزمان هستند. تحلیلگران در اینستاگرم در حال تلاش برای تعیین این اثر با نوشتن الگوریتم هایی هستند که متن را در اطراف یک شکلک داده شده پیش بینی و معنای نماد را حدس می زند. اجرای این الگوریتم ها در حالی است که آنها گروه کلماتی را که از لحاظ معنایی مشابه هستند همگی را در یک شکلک نشان می دهد.
رتبه یک در استفاده از شکلک:
علامت مربع اغلب در زمینه کمپین های آگاهی رسانی اوتیسم استفاده می شود .علامت مربع وابسته یعنی  افتخار به عنوان شهروند ایرلندی و علامت مربع به معنای Springphere است.
برای ارزیابی ارتباط بین شکلک های متفاوت محققان اینستاگرام از یک تکنیک دسته بندی آماری که شکلک ها را در یک تناسب x-y بسته به معنای آن ها قرار می دهد، استفاده می کنند. شکلک هایی که با یکدیگر در این موقعیت دسته بندی می شوند دارای پیوستگی زبانی با شباهت بیشتری هستند. همانطور که افزودن شکلک ها را به گویش های دیجیتالمان ادامه می دهیم ، شکلک های اضافی چگونه توانایی ما را برای برقراری ارتباط شکل می دهند؟ آیا بیشترین شکلک ها از یک زبان به زبان دیگر معنای مشابه را می دهند؟ اگر چنین است ، آیا شکلک ها می توانند به یک شکل عمومی در برقراری ارتباط تبدیل شوند.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر