استفاده از 7 برنامه‌ اندرویدی برای افزایش سرعت اینترنت

استفاده از 7 برنامه‌ اندرویدی برای افزایش سرعت اینترنت

​با فراگیر شدن دستگاه‌های هوشمند و برنامه‌هایی که دائم به اینترنت متصل‌اند، روز به روز بر عطش استفاده از اینترنت با سرعت بالا افزوده می‌شود. این عطش اما با وجود شبکه‌های پرسرعت مثل 4G هم، به دلیل برنامه‌هایی که با تمام قدرت پهنای باند اینترنتتان را مصرف می‌کنند، هیچ‌گاه سیراب نمی‌شود.

میزان شتاب و سرعت اینترنت شما تنها وابسته به کیفیت شبکه سیم‌کارت یا اینترنت Wi-Fi نیست و قدرت پردازش و بهینه بودن دستگاه شما نیز ممکن است بر سرعت اینترنتتان اثر بگذارد. از همین رو برنامه‌هایی برای بهینه‌سازی دستگاه شما توسعه داده شده‌اند تا بتوانید بیشترین بهره را از شبکه اینترنت ببرید. در ادامه ۸ برنامه‌ی بهینه‌سازی اینترنت را به شما معرفی می‌کنیم که مخصوص سیستم عامل اندروید ساخته شده‌اند.
Internet Booster & Optimizer

برنامه Internet Booster & Optimizer با استفاده از فرمان‌هایی برای اولویت‌بندی داده‌های دریافتی مرورگرهای اینترنت سعی می‌کند تجربه روان‌تری از مرور وب را به شما هدیه بدهد. در کنار بهینه‌سازی و اولویت‌بندی، این نرم‌افزار برنامه‌های ثانویه‌ای را که در پشت صحنه مشغول استفاده از اینترنت هستند متوقف می‌کند، حافظه موقت و حافظه پنهان را برای قدرت پردازشی بیشتر تخلیه می‌کند و با تنظیم صحیح DNS‌های اینترنتی، به شما برای دسترسی به سرعت بیشتر کمک می‌کند.

 
Faster Internet 2X

برنامه Faster Internet 2X تمام تمرکز خود را به بهینه‌سازی شبکه مخابراتی معطوف کرده است. با استفاده از این برنامه می‌توانید اسکریپت‌ها و دستورالعمل‌هایی را اجرا کنید تا دستگاه شما برای دریافت بیشترین سیگنال‌های مخابراتی ممکن در شبکه‌های نسل سوم و چهارم بهینه‌سازی شود و بیشترین سرعت ممکن را تجربه کنید.

 
Internet Speed Booster

برنامه Internet Speed Booster یکی از ساده‌ترین رابط‌های کاربری را در بین برنامه‌های مشابه دارد. با نصب و اجرای این برنامه تنها کافی است که یک بار با انگشت خود را روی دکمه مخصوص آن بزنید تا با اجرای الگوریتم اختصاصی خود مشغول بهینه‌سازی دستگاه شما برای افزایش سرعت اینترنت شود.

 
Internet Booster (Root)

برنامه Internet Booster متفاوت‌ترین شیوه را در بین برنامه‌های مشابه دارد. این برنامه، که مخصوص دستگاه‌های روت‌شده است، با دسترسی به فایل‌های سیستمی، تغییرات و بهینه‌سازی‌ها را در هسته سیستم اعمال می‌کند و ادعا می‌کند که می‌تواند در شرایط یکسان سرعت اینترنت‌گردی شما را ۴۰ تا ۷۰ درصد افزایش دهد.

 
Free Internet Speed Booster

یکی دیگر از برنامه‌های شتاب‌دهنده اینترنت Free Internet Speed Booster است که می‌گوید می‌تواند با بهینه‌سازی سیستم، کاهش پینگ ارتباط، متوقف کردن ارتباطات در پس‌زمینه و مدیریت تعادل در ارتباطات موازی، سرعت اینترنت‌گردی را بیش از ۴۰ درصد افزایش دهد.

 
Internet Speed Booster 3G/4G

در برنامه Internet Speed Booster 3G/4G اولویت بهینه‌سازی با اعمال تنظیمات بر قدرت آنتن‌دهی سیم‌کارت و تقویت سیگنال است تا شما مرور سریع‌تری در اینترنت داشته باشید و بتوانید تصاویر ویدئویی را روان‌تر از قبل مشاهده کنید. این برنامه هم برای گوشی‌های روت‌شده و هم روت‌نشده تنظیمات ویژه‌ای دارد.

 
Internet Speed Master

Internet Speed Master با بیش از یک میلیون نصب یکی از پرطرفدار‌ترین برنامه‌ها در این بخش است. این برنامه با تغییر و بهینه‌سازی تنظیمات مخابراتی و ارتباطی دستگاه اندرویدی‌تان سعی می‌کند سرعت بالاتری به شما ببخشد. این برنامه برای دستگاه‌های روت‌شده و روت‌نشده کاربرد مجزایی دارد.

 

همان طور که گفته شد، سرعت ارتباط اینترنتی شما به عوامل زیادی غیر از کیفیت شبکه ارتباط دارد. مشغول بودن پردازنده به اجرای برنامه‌های زیاد در پس‌زمینه، پر بودن حافظه موقت RAM به دلیل تعدد برنامه‌ها، پر بودن حافظه داخلی دستگاه، آنتن‌دهی نامناسب و ارتباطات برنامه‌های دیگر در پس‌زمینه همگی ممکن است عواملی برای کاهش سرعت اینترنت‌گردی شما باشند.

همچنین با توجه به تغییر فایل‌ها و تغییرات سیستمی برنامه‌های نیازمند به روت، پیشنهاد می‌شود که قبل از اجرای آن‌ها از محتویات گوشی خود پشتیبان تهیه کنید.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر