No Man’s Sky بالاخره امروز برای رایانه‌های شخصی نیز عرضه می‌شود

No Man’s Sky بالاخره امروز برای رایانه‌های شخصی نیز عرضه می‌شود

اگر پیگیر اخبار بازی‌های رایانه‌ای بوده باشید، جتماً اطلاع دارید که مدتی است بازی No Man’s Sky برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شده و بازخوردهای نسبتاً خوبی نیز داشته است. البته این بازی قرار بود چند روز قبل برای رایانه‌های شخصی نیز عرضه شود که به صورت غیرمنتظره‌ای با تأخیر روبرو شد.

 

بازی No Mans Sky (تصویر 1)کاربران رایانه‌های شخصی بی‌صبرانه منتظر هستند تا بازی جذاب No Man’s Sky برای این دسته از کاربران نیز در دسترس قرار بگیرد و بتوانند آن را تجربه کنند، اما تا به حال هیچ تاریخ عرضه جدیدی برای این عنوان اعلام نشده بود. با این حال امروز جزئیات بیشتری راجع به نسخه رایانه‌های شخصی این بازی و تاریخ و زمان نهایی عرضه آن منتشر شده که در ادامه بیان خواهد شد.

بازی No Mans Sky (تصویر 2)بازی No Man’s Sky امروز، یعنی 12 اوت (22 مرداد) راس ساعت 1 بعد از ظهر در آمریکا، 6 بعد از ظهر در انگلستان و 7 بعد از ظهر در اروپا به صورت رسمی در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. از آنجا که این بازی از قابلیت pre-load پشتیبانی نمی‌کند، خریداران مجبور خواهند بود تا پس از شروع رسمی عرضه بازی، تمام آن را دانلود کنند و بنابراین مدتی هم باید صرف دانلود فایل‌های بازی کنند. البته زیاد هم جای نگرانی نیست، زیرا خوشبختانه حجم این بازی کم و تنها 2.6 گیگابایت است. بنابراین به شرطی که سرورهای بازی بتوانند حجم گسترده دانلودها در آغازین ساعات شروع عرضه را مدیریت نمایند، نباید مشکلی از بابت دانلود بازی شاهد باشیم.

بازی No Mans Sky (تصویر 3)البته باید به این نکته نیز در مورد بازی اشاره کنیم و آن هم این که با وجود تبلیغات گسترده‌ای که پیرامون آن انجام شده بود، این عنوان را نمی‌توان یک شاهکار واقعی قلمداد کرد. کسانی که No Man’s Sky را بر روی پلی استیشن 4 تجربه کرده‌اند، با وجود رضایت از کیفیت صوتی و بصری بازی، آن را تاحدودی کسل کننده توصیف کرده‌اند. حال باید ببینیم با عرضه نسخه رایانه‌های شخصی No Man’s Sky، نظر بازیکنان این پلتفرم نسبت به بازی چگونه خواهد بود.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر