جدیدترین تصاویر لورفته واقعی از آیفون 7 پلاس در رنگ زیبای مشکی

جدیدترین تصاویر لورفته واقعی از آیفون 7 پلاس در رنگ زیبای مشکی

اطلاعات جدیدی در مورد آیفون 7 منتشر شد . ظاهرا هر چه بیشتر به روز هفتم ماه سپتامبر ( 17 شهریور ) نزدیک می شویم بیشتر در گرداب شایعه های منتشر شده در مورد آیفون جدید فرو می رویم .

امروز دوباره جزییات گیج کننده تازه ای در مورد آیفون جدید منتشر شد ؛ چند تصویر واضح از یک آیفون 5.5 اینچی در رنگ مشکی به همراه یک دوربین دوقلو و پین های POGO که در پشت دستگاه قرار گرفته است . در گذشته گفته شده بود که آیفون 7 در سه مدل وارد بازار می شود ؛ حال اگر که با توجه به مطالب قبلی بگوییم که مدل های پلاس و Pro گونه های 5.5 اینچی آیفون جدید هستند ، می توانیم انتظار داشته باشیم که تصاویر منتشر شده در این خبر به پیشرفته ترین آیفون 7 تعلق داشته باشد .

همه چیز به نظر درست می آید اما مسئله این است که منابع خبری دیروز اعلام کردند که اپل تنها 2 آیفون 7 را وارد بازار می کند به این نحو که مدل بزرگ تر فاقد پین های POGO است اما از یک دوربین دو قلو بهره می برد . اگر که همه چیز به تعداد گوشی های جدید ختم شود باید مطالبی که دیروز منتشر شدند را باور کنیم زیرا سه روز پیش هم یک منبع خبر دیگر گفته بود که اپل تنها دو گوشی آیفون 7 را وارد بازار می کند .

به دلیل وجود داشتن این ناهماهنگی ترجیح داده می شود که تنها به عکس ها توجه کنیم و آن ها را ملاک قضاوت خود قرار دهیم . این اولین باری نیست که منابع خبری می گویند که اپل می خواهد آیفون 7 را در رنگ های مشکی و آبی تیره هم وارد بازار کند ؛ به همین دلیل رنگ مشکی مسئله متحیر کننده نیست . مسئله این است که عکس های جدید یک آیفون بسیار شیک را با تمام جزییات ریز آن نظیر خطوط آنتن دهی به تصویر کشیده اند . آنچه که مطرح می شود این است که همه می خواهند که کوپرتینو آیفون را با چنین ظاهری وارد بازار کند .

نکته دیگر برداشتن کامل جک 3.5 میلی متری از پایین آیفون 7 است . با توجه به وضعیت کنونی و حجم زیاد شایعه هایی که تا به حال در مورد آیفون جدید منتشر شده نمی توان گفت که دیگر مطلب جدیدی در مورد جک صوتی و اسپیکرهای استریو این دستگاه منتشر نمی شود اما می توان به این مطلب تکیه کرد که در آیفون جدید دیگر خبری از جک صوتی نیست . 

منبع خبر: gsmarena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر