DSL-AC52Uایسوس مودم دوباند و همه فن حریف

DSL-AC52Uایسوس مودم دوباند و همه فن حریف

DSL-AC52U مودمی رده بالا و جدید از ایسوس است به شبکه دوباند با استاندارد 802.11ac مجهز شده است. این مودم با سه بستر اینترنت سازگار است و می تواند تجربه ای عالی از اینترنت را برای کاربر به ارمغان داشته باشد. این مودم ادامه دار راه مدل محبوب DSL-N55U است که با شبکه AC و فناوری های جدید ایسوس نظیر Download Master، AiRadar، Ai Protection و ... مجهز شده است.

در سه ماهه نخست امسال ایسوس در بخش تولید مودم های میان رده و رده بالای خود با معرفی سری DSL-ACXX و جایگزینی آن با سری DSL-NXX، خط تولید خود را در DSL مودم ها به روز رسانی کرد. مدل رده بالا و خوش قیمت DSL-AC52U نیز بر مبنای همین بروز رسانی ها، نسل بعدی DSL-N55 است تا هم کارایی را افزایش دهد و هم محصولی جدید، قدرتمند ولی خوش قیمت را جایگزین این مدل پرفروش نماید.

مودم/روتر دوباند با استاندارد AC

DSL-AC52U از شبکه دوبانده با استاندارد ac 802,11 استفاده می کند که در باند 5 گیگاهرتز می تواند تا 433 مگابیت بر ثانیه و در باند 2.4 گیگاهرتز تا حداکثر 300 مگابیت بر ثاینه و در مجموع دو باند 733 مگابیت برثانیه داده را در محیط شبکه بی سیم منتقل کند. علاوه بر آن با فناوری انحصاری ASUS AiRadar، بالاترین پوشش آنتن دهی و سرعت را در شبکه بیسیم برای شما فراهم می کند. DSL-AC52U با نسخه های متفاوت اینترنت کابلی ( VDSL2, ADSL2/2+, ADSLو فیبر نوری) سازگار است و می تواند انتخابی آینده نگرانه برای کاربران باشد.

تطبیق پذیری کامل با با ترکیب چند بستر مختلف اینترنت

DSL-AC52U می تواند چند بستر مختلف اینترنت را با هم ترکیب کرده و یک اینترنت پرسرعت و بدون قطعی را ایجاد کند. کاربر می تواند یک شبکه اینترنت از خط تلفن، یک شبکه اینترنت از بستری دیگر (به طور مثال از لینک مستقیم WAN) و یک بستر اینترنت 4G/3G توسط یک دانگل USB را با هم ترکیب کرده و بهترین تجربه از اینترنت را برای کاربر ایجاد کند.

همچنین با رابط نرم افزاری ASUSWRT، کاربر می تواند به سادگی مراتب مختلف امنیتی برای کاربر میهمان ایجاد کند یا سرویس VPN سرور را در مودم به راحتی راه اندازی نماید. همچنین با Download Master، می تواند فایل ها را بدون نیاز به سیستم عامل از اینترنت دانلود کرده و درون یک ذخیره ساز USB ذخیره کند.

سعید مسلمی

سعید مسلمی

سعید علاقه شدیدی به قطعات سخت افزار دارد و اورکلاکینگ مهمترین تفریح سخت افزاری اوست. بررسی فنی قطعات یکی از مهارت سعید است. او درحال حاضر به عنوان مدیر فنی روابط عمومی در دفتر ایسوس مشغول به کار است.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر