اپل: در ایران نمایندگی نمی‌زنیم!+ سند

اپل: در ایران نمایندگی نمی‌زنیم!+ سند

شرکت اپل در پاسخ به یکی از کاربران ایرانی گفت در ایران هیچ کدام از محصولاتش را به فروش نمی رساند.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چندی پیش، خبر اجرای طرح رجیستری با هدف مبارزه با ورود گوشی‌های هوشمند قاچاق به کشور اعلام و در پی آن خبری مبنی بر جمع آوری گوشی های آیفون منتشر شد.

این موضوع در پی تصمیمی است که بر اساس آن تنها گوشی‌هایی قابلیت فعالیت و خرید و فروش در کشور را داشته باشند که دارای نمایندگی در کشور هستند. به دلیل وجود نداشتن نمایندگی اصلی شرکت اپل در ایران، 9 شرکت آمادگی خود را برای ارائه خدمات پس از فروش شرکت اپل را اعلام کردند که برای رسمی شدن‌شان باید توسط این شرکت تایید شوند.

اپل: در ایران نمایندگی نمی‌زنیم!

یکی از کاربران ایرانی از شرکت اپل تقاضای تاسیس نمایندگی در داخل کشور داشت. این شرکت در جواب کاربر ایرانی گفت که دست به چنین کاری نمی‌زند و حاضر به این کار نیست.

کاربران ایرانی نوشت: "سلام، من يك ايرانى هستم! يك ايرانى كه ميخواد از شركت اپل خواهش كنه تا قبل از اجراى طرح رجيسترى موبايل هاى آيفون در ايران نمايندگى تاسيس كنه ، اين عادلانه نيست كه اين همه كاربر در داخل ايران از محصولات اپل استفاده كنند و از هيچگونه خدمات اين محصولات بهره مند نشن. وزارت ارتباطات ايران درحال اجراى طرح رجيسترى تلفن همراه است كه اگر تا زمان اجراى اين طرح شركت اپل در ايران نمايندگى اصلى ثبت نكنه تمام گوشى هاى ما كاربران كه از آيفون استفاده ميكنيم بدون رجيسترى فرض ميشه و از دسترس تمامى شبكه هاى موبايل ايران خارج ميشه از واحد پشتيبانى شركت اپل  خواهش ميكنم براى ما كاربران آيفون در ايران كارى كنيد".

پاسخ شرکت اپل: "اپل هیچ گوشی و دستگاهی را در داخل ایران نمی فروشد. بر اساس این طرح، همه‌ی گوشی های آیفون توقیف می‌شوند و اپل در مقابل این تصمیم کاری نمی تواند بکند. به ویژه گوشی هایی که از طریق بازار سیاه و یا جاهای دیگر به داخل کشور وارد می‌شود. من (و شاید همه ی آمریکایی ها) به خاطر این مشکل متاسفم. با ارزوی موفقیت برای شما".

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


12 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

kral

یک‌شنبه, 24 مرداد 1395

عجب دستور زبان و لفاتی بلد بوده کسی که این درخواست رو داده.
بابا یکم ویرایش میکرد یا به یکی میداد که بارش مینوشت.
برای اینکه بفهمید چی نوشته همینو بزنید تو گوگل ترسلیت و برعکس ترجمه کنید :D

پاسخ

sinaps

یک‌شنبه, 24 مرداد 1395

جعلیه. نمیدونم کدام دیوانه ایی واسه خودش نامه زده بعد به وسیله گوگل ترجمش کرده که به مردم بگه اپل نمایندگی نمیزنه . پر از غلط املایی و نگارشه .
سه خط اخر از پایین نوشته gooshi . زین پس بجای کلمه بیگانه phone از واژه goshi استفاده کنید

پاسخ

mahdi

یک‌شنبه, 24 مرداد 1395

یکی این وسط ما رو سرکار گذاشته این متن انگیلیسی غلط زباد داره یعنی چی بجای want نوشته mikhad به جای registry نوشه rigistri یا cellphone نوشته gooshi بیشتر شبیه مسخره بازی ها اگه هم واقعا فرستاده شده باشه عمرا اونا نفهمن منظور چیه که جوابم بدن همه باهم سرکارن

پاسخ

Sajjadmz

یک‌شنبه, 24 مرداد 1395

ضایست یارو تو گوگل ترنسلت زده بعد کپیش کرده اینجا.

پاسخ

هادی یدالهی

یک‌شنبه, 24 مرداد 1395

مگر اگر جای اپل بودم کل اون ای پی رو بلاک میکردم ایران رو گوشی بهش نمیفروختم هیچ نمیزاشتم بقیه شرکتا هم بهش گوشی بفروشن با هچین کاربری

پاسخ

Ahmadreza iglesias

یک‌شنبه, 24 مرداد 1395

اگه نمایندگی نمیزنه پس اون 9 تا شرکت هم کارشون تمومه دیگه . از همون اول مشخص بود اپل نسلش به پایان رسیده توی ایران (که همشم به خاطر قاچاق و... هستش )

پاسخ

Matin

یک‌شنبه, 24 مرداد 1395

از هر 10000 اندروید یکی آیفون داره اونم بی معنی

پاسخ

User

دوشنبه, 25 مرداد 1395

آقا به نظر من این کسی یا بهتر بگم این آدمایی که دارن این خبرارو پخش میکنن اصلا نمیدونن خبر چی هست
قصد بی احترامی به کسی رو ندارم ولی یه عده بازدیدکننده مثل ما دنبال خبرهای روز هستیم ،این سایتهای خبری هم میگن خبر نداریم چی بزنیم که میان این مزخرفات رو اینجا مینویسن
یعنی کار و زندگی یه عده آدم شده دنبال کردن خبرهای آیفون و سرعت اینترنت و موضوعات حاشیه ای دیگر
نمیدونم اینایی که اینارو اینجا مینویسن تو ایران نیستن یا اینایی که دارن میخونن ، تا بوده همین بوده ،هروقت خواستن چیزی رو گرون کنن اینکارو کردن ، فعلا گیر دادن به آیفون لابد بعدش گوشی های دیگه و بعد هم بسته های اینترنت که مثلا اگه در سال از انقدر گیگ بیشتر مصرف کنی جریمه میشی
تا یه عده انسان (بلا نسبت انسان) مسئول هستن اوضاع از اینی که هست بهتر نمیشه
حالا هی ماها زیر این خبرا به مسئولین بد و بیراه بگیم ،مگه برای نویسنده یا اون مسئول فرق هم میکنه
نویسنده که خبر میزاره تا سایت بازدیدش بیشر بشه ،قربونش برم تو هر سایت ایرانی هم که میری پر شده از تبلیغ نمیفهمی چی داری میخونی
اون مسئول هم فقط ول میچرخه یه پولی ماهانه میگیره و چرت و پرت میگه و میره
فقط ماها هستیم که اینجا وقتمون تلف میشه

پاسخ

علی

دوشنبه, 25 مرداد 1395

هههههههههه "rjistri" ایرانه دیگه، تو گوگل ترنسلیت میزنه بعد میاد اینجا پیست میکنه، مرد حسابی اغلا ببین غلط املایی نداشته باشه...

پاسخ

سید

دوشنبه, 25 مرداد 1395

خیلی خوب جواب داده شرکت اپل
ایران اپل میخاد چیکار اخه؟! ملت که فقط برا پز دادن میخرنش، حالا جیلبریک هم بکنن

اپل جایی تو ایران نداره اصلا

پاسخ

ARMIN

پنج‌شنبه, 28 مرداد 1395

خدایی تو کف نوشتنشم!!! اون یارو بدبخت چطور تونسته اینو بخونه!!!
gooshi!!
mikhad!!

پاسخ

خندیدم

شنبه, 30 مرداد 1395

عزیزان دلبند، همگی سر کار هستید. متن و پاسخ هر دو توسط یک هم وطن خوش ذوق تهیه و تدارک شده است. الآن هم ایشون و بنده داریم به شما میخندیم. زندگی چیزهای مهمتری از اپل هم دارد.

پاسخ

ثبت نظر