اپل: در ایران نمایندگی نمی‌زنیم!+ سند

   
نام نویسنده:
|
دسته بندی:
|
شرکت اپل در پاسخ به یکی از کاربران ایرانی گفت در ایران هیچ کدام از محصولاتش را به فروش نمی رساند.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چندی پیش، خبر اجرای طرح رجیستری با هدف مبارزه با ورود گوشی‌های هوشمند قاچاق به کشور اعلام و در پی آن خبری مبنی بر جمع آوری گوشی هایمنتشر شد.

این موضوع در پی تصمیمی است که بر اساس آن تنها گوشی‌هایی قابلیت فعالیت و خرید و فروش در کشور را داشته باشند که دارای نمایندگی در کشور هستند. به دلیل وجود نداشتن نمایندگی اصلی شرکت اپل در ایران، 9 شرکت آمادگی خود را برای ارائه خدمات پس از فروش شرکت اپل را اعلام کردند که برای رسمی شدن‌شان باید توسط این شرکت تایید شوند.

اپل: در ایران نمایندگی نمی‌زنیم!

یکی از کاربران ایرانی از شرکت اپل تقاضای تاسیس نمایندگی در داخل کشور داشت. این شرکت در جواب کاربر ایرانی گفت که دست به چنین کاری نمی‌زند و حاضر به این کار نیست.

کاربران ایرانی نوشت: "سلام، من يك ايرانى هستم! يك ايرانى كه ميخواد از شركت اپل خواهش كنه تا قبل از اجراى طرح رجيسترى موبايل هاى آيفون در ايران نمايندگى تاسيس كنه ، اين عادلانه نيست كه اين همه كاربر در داخل ايران از محصولات اپل استفاده كنند و از هيچگونه خدمات اين محصولات بهره مند نشن. وزارت ارتباطات ايران درحال اجراى طرح رجيسترى تلفن همراه است كه اگر تا زمان اجراى اين طرح شركت اپل در ايران نمايندگى اصلى ثبت نكنه تمام گوشى هاى ما كاربران كه از آيفون استفاده ميكنيم بدون رجيسترى فرض ميشه و از دسترس تمامى شبكه هاى موبايل ايران خارج ميشه از واحد پشتيبانى شركت اپل  خواهش ميكنم براى ما كاربران آيفون در ايران كارى كنيد".

پاسخ شرکت اپل: "اپل هیچ گوشی و دستگاهی را در داخل ایران نمی فروشد. بر اساس این طرح، همه‌ی گوشی هایتوقیف می‌شوند و اپل در مقابل این تصمیم کاری نمی تواند بکند. به ویژه گوشی هایی که از طریق بازار سیاه و یا جاهای دیگر به داخل کشور وارد می‌شود. من (و شاید همه ی آمریکایی ها) به خاطر این مشکل متاسفم. با ارزوی موفقیت برای شما".

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر اخبار نویسنده

ارسال نظر


  • خندیدم
    2016-08-20 02:17:34

    عزیزان دلبند، همگی سر کار هستید. متن و پاسخ هر دو توسط یک هم وطن خوش ذوق تهیه و تدارک شده است. الآن هم ایشون و بنده داریم به شما میخندیم. زندگی چیزهای مهمتری از اپل هم دارد.

    پاسخ دادن
  • ARMIN
    2016-08-18 21:18:33

    خدایی تو کف نوشتنشم!!! اون یارو بدبخت چطور تونسته اینو بخونه!!! gooshi!! mikhad!!

    پاسخ دادن
  • سید
    2016-08-15 03:02:19

    خیلی خوب جواب داده شرکت اپل ایران اپل میخاد چیکار اخه؟! ملت که فقط برا پز دادن میخرنش، حالا جیلبریک هم بکنن اپل جایی تو ایران نداره اصلا

    پاسخ دادن
  • علی
    2016-08-15 03:00:20

    هههههههههه "rjistri" ایرانه دیگه، تو گوگل ترنسلیت میزنه بعد میاد اینجا پیست میکنه، مرد حسابی اغلا ببین غلط املایی نداشته باشه...

    پاسخ دادن
  • User
    2016-08-15 02:27:09

    آقا به نظر من این کسی یا بهتر بگم این آدمایی که دارن این خبرارو پخش میکنن اصلا نمیدونن خبر چی هست قصد بی احترامی به کسی رو ندارم ولی یه عده بازدیدکننده مثل ما دنبال خبرهای روز هستیم ،این سایتهای خبری هم میگن خبر نداریم چی بزنیم که میان این مزخرفات رو اینجا مینویسن یعنی کار و زندگی یه عده آدم شده دنبال کردن خبرهای آیفون و سرعت اینترنت و موضوعات حاشیه ای دیگر نمیدونم اینایی که اینارو اینجا مینویسن تو ایران نیستن یا اینایی که دارن میخونن ، تا بوده همین بوده ،هروقت خواستن چیزی رو گرون کنن اینکارو کردن ، فعلا گیر دادن به آیفون لابد بعدش گوشی های دیگه و بعد هم بسته های اینترنت که مثلا اگه در سال از انقدر گیگ بیشتر مصرف کنی جریمه میشی تا یه عده انسان (بلا نسبت انسان) مسئول هستن اوضاع از اینی که هست بهتر نمیشه حالا هی ماها زیر این خبرا به مسئولین بد و بیراه بگیم ،مگه برای نویسنده یا اون مسئول فرق هم میکنه نویسنده که خبر میزاره تا سایت بازدیدش بیشر بشه ،قربونش برم تو هر سایت ایرانی هم که میری پر شده از تبلیغ نمیفهمی چی داری میخونی اون مسئول هم فقط ول میچرخه یه پولی ماهانه میگیره و چرت و پرت میگه و میره فقط ماها هستیم که اینجا وقتمون تلف میشه

    پاسخ دادن
  • Matin
    2016-08-14 17:57:39

    از هر 10000 اندروید یکی آیفون داره اونم بی معنی

    پاسخ دادن
  • Ahmadreza iglesias
    2016-08-14 17:47:23

    اگه نمایندگی نمیزنه پس اون 9 تا شرکت هم کارشون تمومه دیگه . از همون اول مشخص بود اپل نسلش به پایان رسیده توی ایران (که همشم به خاطر قاچاق و... هستش )

    پاسخ دادن
  • هادی یدالهی
    2016-08-14 17:17:34

    مگر اگر جای اپل بودم کل اون ای پی رو بلاک میکردم ایران رو گوشی بهش نمیفروختم هیچ نمیزاشتم بقیه شرکتا هم بهش گوشی بفروشن با هچین کاربری

    پاسخ دادن
  • Sajjadmz
    2016-08-14 17:13:34

    ضایست یارو تو گوگل ترنسلت زده بعد کپیش کرده اینجا.

    پاسخ دادن
  • mahdi
    2016-08-14 16:32:04

    یکی این وسط ما رو سرکار گذاشته این متن انگیلیسی غلط زباد داره یعنی چی بجای want نوشته mikhad به جای registry نوشه rigistri یا cellphone نوشته gooshi بیشتر شبیه مسخره بازی ها اگه هم واقعا فرستاده شده باشه عمرا اونا نفهمن منظور چیه که جوابم بدن همه باهم سرکارن

    پاسخ دادن
  • sinaps