سامانه هوشمند همراه نامه رسان در ۱۰ استان راه اندازی شد

سامانه هوشمند همراه نامه رسان در ۱۰ استان راه اندازی شد

سامانه هوشمند همراه نامه رسان با هدف افزایش کیفیت توزیع محصولات پستی در ۱۰ استان راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با دهه کرامت و میلاد حضرت علی بن موسی الرضا(ع) از پروژه های زیرساختی شرکت ملی پست با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بهره برداری شد.

یکی از این پروژه ها راه اندازی سامانه هوشمند نامه رسان مبتنی بر تلفن همراه است که در ۱۰ استان کشور با هدف فراهم کردن بستر سخت افزاری و نرم افزاری برای نامه رسان ها عملیاتی شد. بر این اساس نامه رسان ها مجهز به گوشی های هوشمند شدند و به صورت آنلاین امکان ارسال و دریافت محصولات پستی از این طریق فراهم شده است.

افزایش کیفیت ارائه خدمات پست، ارسال آنلاین اطلاعات توزیع محصولات پستی و کاهش هزینه تامین تجهیزات نامه رسانی از جمله مزایای این سامانه است که قرار است ۱۷ مهرماه همزمان با روز جهانی پست در کشور، سراسری شود. در همین حال امروز با حضور وزیر ارتباطات سامانه نرم افزاری یکپارچه مبادله پستی در ۶۵۰ نقطه کشور راه اندازی شد. این نرم افزار امکان یکپارچه سازی تجزیه مبادلات و توزیع محصولات پستی را از طریق بانک اطلاعاتی ممکن می سازد که بر این اساس امکان ارائه رهگیری بدون نقص محصولات پستی و دقت بالا در گزارشات استخراجی از این سیستم فراهم می شود.

به این ترتیب با راه اندازی این نرم افزار یکپارچه ارائه گزارشات صحیح و دقیق از عملکرد مبادله محصولات پستی و مدیریت و تبادل این خدمات این ممکن شده است.

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر