تقاضای بیش از حد از گلکسی نوت 7

تقاضای بیش از حد از گلکسی نوت 7

عرضه گلکسی نوت 7 به دلیل حجم بالای تقاضا به تعویق افتاد!

گزارش‌هایی که در رابطه با جدیدترین پرچمدار سامسونگ، یعنی گلکسی نوت 7، منتشر شده‌اند حکایت از آن دارند که این فبلت جدید توانسته پیش‌فروش بسیار فوق‌العاده‌ای داشته باشد. اما این تنها طرف خوش ماجرا است و به نظر می‌رسد به واسطه همین استقبال خوب خریداران، سامسونگ مجبور شده تا در برخی کشورها، عرضه گلکسی نوت 7 را به تعویق بیندازد.

گلکسی نوت 7 (تصویر 1)شعبه هلندی سامسونگ موبایل، ضمن تأیید این خبر، دلیل آن را تنها با بیان عبارت “به دلیل تقاضای زیاد و غیرمنتظره” توضیح داده است. با توجه به همین مسئله نیز عرضه گلکسی نوت 7 در هلند با تأخیر یک هفته‌ای مواجه شده و از 2 سپتامبر (12 شهریور) به 9 سپتامبر (19 شهریور) موکول شده است. همچنین پیش از این قرار بود جدیدترین فبلت سامسونگ در همان تاریخ 2 سپتامبر در کشورهای روسیه و اوکراین هم راهی بازار شود که در این کشورها نیز عرضه گلکسی نوت 7 به ترتیب به روزهای 16 سپتامبر (26 شهریور) و 30 سپتامبر (9 مهر) موکول شده است. البته کشور مالزی هم از سیل این تأخیرها در امان نمانده و عنوان شده که “محدودیت منابع جهانی در مقابل میزان تقاضا” دلیل تأخیر گلکسی نوت 7 در مالزی بوده است. با این حساب هیچ بعید نیست که کشورهای دیگری نیز به شمار این کشورها بپیوندند و پرچمدار سامسونگ را دیرتر تحویل بگیرند.

گلکسی نوت 7 (تصویر 2)البته تاکنون هیچ خبری مبنی بر به تأخیر افتادن عرضه گلکسی نوت 7 در آمریکا منتشر نشده است و کماکان امکان پیش‌خرید این فبلت برای تحویل در تاریخ 19 اوت (29 مرداد) مهیا می‌باشد. در مجموع این طور که به نظر می‌رسد سامسونگ به هیچ وجه انتظار چنین موفقیتی را برای پرچمدار جدید خود نداشته و به همین دلیل برنامه‌ریزی‌های این شرکت درست از آب درنیامده است. اما مسئله اینجاست که این اتفاق را باید به عنوان نکته‌ای مثبت برای سامسونگ تلقی کنیم یا منفی؟

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر