نکاتی برای بالا بردن سطح یک پروژه تجزیه و تحلیل داده

نکاتی برای بالا بردن سطح یک پروژه تجزیه و تحلیل داده

چهار رهبر بنیانگزار، ماجراهای خود را از بالابردن سطح زیرساخت تجزیه و تحلیل تا تصمیمات کسب و کار بحرانی با داده های سخت، به اشتراک میگذارند.

 

رئیس جدید آژانس حفاظت محیط زیست آمریکا، تصویب تجزیه و تحلیل داده های بزرگ در آژانس را به تصویب اولیه از آیفون در سال 2007 تشبیه میکند. Robin Thottungal، میگوید که پیشگامان اولیه "نمیدانستند دقیقا تصویب آنالیز داده ها به چه معنی بود، با این حال می خواستند از آن استفاده کنند چرا که ارزش آن را درک میکردند"

بسیاری از رهبران پیشکسوت دیگر نیز همین احساس را دارند. IDC پیش بینی کرد که داده ها و تجزیه و تحلیل کسب و کار بازار، رونق بیشتری خواهد یافت. بدین ترتیب که 23.1٪ نرخ رشد مرکب سالانه ی آن، که نزدیک به 122 میلیارد دلار درآمد در سراسر جهان در سال گذشته میشد، در 2019 به 187 میلیارد دلار ارتقا خواهد یافت.

بیشتر پذیرندگان اولیه داده ها و تجزیه و تحلیل به احتمال زیاد امیدوارند که سازمان خودشان بتواند بدین وسیله به یک شرکت بینش محور تبدیل گردد. اما آنها با چالشهای زیادی روبرو خواهند شد. از جمله اینکه هنگام فکر کردن به هدفشان، متوجه سختی دسترسی به داده های لازم و نیاز به سیستم های کامپیوتری قوی تر، می شوند و مجبور خواهند شد که میان مصرف کنندگان خود انگیزه ایجاد کند تا به تکنولوژی ای که هنوز هم نتوانسته است خود را ثابت کند، علاقه نشان دهند!

در پایان یک راهنمایی برای بالا بردن زیرساخت تجزیه و تحلیل از "ترانشه" :

تکیه بر داده ها داشته باشید، نه غریزه ی شخصی.

منبع خبر:

ارغوان ارجمندی

ارغوان ارجمندی

لیسانس میکروبیولوژی علاقمند به زبانهای خارجه,بازی‌های کامپیوتری، ژنتیک، روانشناسی، برنامه‌نویسی می باشد. او عاشق حیوانات و دوستدار طبیعت نیز هست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر