لپتاپ جدید MSI برای گیمرها

لپتاپ جدید MSI برای گیمرها

بهره گیری از پهنای باند PCLe GEN3 و فناوری NVMe در M.2 SSD. این نوع از دسترسی سریع به قسمت ذخیره سازی سیستم باعث افزایش عملکرد قسمت های مختلف از جمله بهبود زمان بارگذاری، کاهش مدت زمان بوت، افزایش پاسخ کلی سیستم، فعال کردن پیش نمایش ورودی و خروجی بسیار شفاف تر با محتوای سنگین تر در مدت زمان بیشتر و بسیاری از موارد دیگر شده است.

برای به حداکثر رساندن سرعت خواندن و نوشتن این نوت بوک بازی، سوپر تکنولوژی MSI سرعت دیسک خواندن و نوشتن را به 3300 مگابایت در ثانیه و بالاتر توسط دو درگاه M.2 PCl-E نسل 3.0 x4 SSDs رسانده و با استفاده از فناوری NVMe در RAID 0 پیکربندی، ذخیره سازی را میسر می کند. MSI SuperRAID 4 پیشرفته ترین و سریع ترین فناوری ذخیره سازی بازار برای علاقه مندان بازی های هاردکور (Hardcore) می باشد.

تصویر شماره یک: از هم اکنون نسخه های سری GT80 ام اس آی با دابل NVMe M.2 SSD توسط اسلات های  PCIe Gen3 X4 و اسلات SATA SSD عرضه می شود.

تصویر شماره دو: فناوری Super RAID 4 از دو درگاه M.2 PCI-E Gen 3.0 x4 SSDs و استفاده از فناوری NVMe در RAID 0 پیکربندی ذخیره سازی بهره می گیرد.

تصویر شماره سه: دو راه حل حرارتی در M.2 SSD ها تضمین کننده ی عملکرد بالا در سری های MSI GT80 هستند.
تصویر زیر یک 2280 M.2 SSD را نشان می دهد که با مشخصات یک M.2 یک طرفه مطابقت دارد. M.2 SSD ترکیبی از چهار قطعه PCIe 3.0 با رابط های NVMe می باشد.

تصویر شماره 4

تصویر شماره 5

نرم افزار AIDA64 صنعت پیش رو ابزار های اطلاعات سیستمی است، که همه ی دوست داران کامپیوتر به آن علاقه مند هستند. این برنامه نه تنها اطلاعات بسیار دقیقی در مورد سخت افزار و نرم افزار های نصب شده ارائه می کند بلکه به کاربران کمک می کند تا متوجه مسائل پیش آمده شوند. هم چنین برای اندازه گیری عملکرد کامپیوتر نیز می توان از آن بهره مند شد.
ما با استفاده از ابزار دیسک معیار که در داخل برنامه در دسترس می باشد برای تست کردن عملکرد Super RAID 4 در 6QF Titan SLI بهره گرفتیم. این مدل برای اجرای تکنولوژی منحصر به فرد ام اس آی، Super RAID 4  در RAID 0، دارای 2x NVMe PCI-E Gen.3 128 GB SSDs می باشد. گزارش بررسی عملکرد حاکی از آن است که سرعت SSD خطی خوانده شده به 3354.8 مگابایت در ثانیه می رسد.
راه حل ذخیره سازی فوق العاده RAID 4 افزایش عملکرد قابل ملاحظه ای را از درگاه PCLe Gen3 X4 M,2 SSD یا SATA-based M.2 SSD و یا هارد دیسک مکانیکی به ارمغان می آورد. 

 

تصویر شماره 6: آزمون 4 عملکرد Sper RAID

سرعت خواندن و نوشتن Super RAID 4 هجده برابر بیشتر از HDD های 750 گیگابایت و 7200rpm می باشد. علاوه بر این بیش از یک HDD را می توان بر روی یک لپتاپ نصب کرد (بدون نگرانی بابت این که حافظه ی کافی در شاسی آن موجود باشد.) به طوری که ممکن است کاربران سیسم بازیابی را برای پشتیبانی از سیستم و یا برای فضای داده ی بیشتر در این حافظه ی جانبی قرار دهند.
راه حل فوق العاده ی Super RAID 4 عملکرد بهتری دارد، دسترسی تقریبا آنی به داده ها، بوت سریع تر، انتقال فایل سریع، بارگذاری سریع تر بازی ها و به طور کلی تجربه ی انجام محاسبات سریع تر نسبت به دیسک های سخت از جمله برتری های این ایده می باشد.

سیستم عامل نیز بر روی Super RAID 4 نصب شده است، و در نیمی از زمان معمول بوست می شود. این راه حل زمان منتظر ماندن را برای گیمر (gamer) ها کاهش می دهد و می توانند فایل های بزرگتر را بسیار سریع تر از قبل باز کنند.
GT80 یا مدل های جدید GT نیز دارای هارد سریع و بزرگی هستند که چرخش آن 7200 دور در ثانیه می باشد. شما می توانید همه ی ویدئو ها، موزیک ها، فایل های پشتیبانی و مطالب خود را در آن ذخیره کنید. در واقع این یکی از ویژگی های بسیار قدرتمند و مناسب برای علاقه مندان بازی های هاردکور (Hardcore) می باشد.
GT80 یا مدل های های جدید GT با Suuper RAID 4 در راه هستند.

 

 

 

 

 

 

منبع خبر: forum-en.msi

مرضیه حقیقی

مرضیه حقیقی

مرضیه دانشجوی رشته ی کامپیوتر گرایش نرم افزار هست. اوقات فراغت خود را با مطالعه و تماشای فیلم می گذراند. از علاقه مندی های مرضیه موسیقی است. :)


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر