هواوی Mate 9 هم با یک دوربین دوقلو می آید !

هواوی Mate 9 هم با یک دوربین دوقلو می آید !

اخیرا مطالب زیادی در مورد نتایج تست های گوشی هوشمند هواوی Mate 9 و علاوه بر این جزییات مرتبط با مشخصات فنی این محصول منتشر شده است .

هواوی گوشی میت 8 را در ماه دسامبر سال 2015 ( 10 آذر تا 10 دی سال 94 ) در معرض عموم قرار داد . مدل جدید که میت 9 نام دارد قرار است با یک سیستم شارژ سریع جدید وارد بازار شود . طبق اطلاعات موجود این سیستم می تواند شارژ باتری میت 9 را در مدت 5 دقیقه به 48 درصد برساند .

چند روز پیش منابع خبری با نشان دادن شاسی گوشی جدید هواوی ویژگی های فنی آن را نیز تا حدی در معرض عموم قرار دادند . اوایل امسال هم یک تحلیل گر با نام پن جیوتنگ گفته بود که هواوی احتمالا میت 9 را با دو دوربین 20 مگاپیکسلی اصلی وارد بازار می کند . تصاویری که اخیرا از این گوشی جدید منتشر شده نشان داده اند که هواوی یک اسکنر اثر انگشت و یک دوربین دوقلو را در پشت میت 9 نصب کرده است .

جیوتنگ علاوه بر این گفته بود که میت 9 به یک پردازشگر هشت هسته ای Kirin 960 با قابلیت پشتیبانی LTE Cat. 12 و شبکه های CDMA مجهز می باشد . 

تنا به زودی میت 9 را تایید می کند از این رو می توان انتظار داشت که لیست دقیق تری از ویژگی های این محصول در آینده ای نه چندان دور در فضای مجازی منتشر شود . جزییات منتشر شده در سایت جی اف ایکس بنچ نشان می دهند که هواوی در ساخت میت 9 از گوشی های زیادی الهام گرفته است .

منبع خبر: phonearena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر