معرفی Meet Cardinal؛ پهپادی برای کنترل و نظارت منزل

معرفی Meet Cardinal؛ پهپادی برای کنترل و نظارت منزل

بسیاری از افراد برای حفاظت از خانه خود از راه مختلفی نظیر قفل های هوشمند یا دوربین نظارتی و دوربین مدار بسته وای فای استفاده می کنند، ولی حالا شما می توانید با استفاده از پهپاد جدید Meet Cardinal خانه خود را نظارت کنید.

پهپاد Meet Cardinal، نخستین پهپادی است که قادر است به طور خودکار کنترل و نظارت بر شرایط خانه شما را بر عهده گیرد. این پهپاد که توسط شرکت Cardinal Robotics ساخته شده، راهی جدید برای اطمینان از امن بودن منزل از طریق کنترل هوایی است.

این پهپاد به دوربین ۱۴ مگاپیکسلی همراه با فیلم برداری با کیفیت ۱۰۸۰p تجهیز شده و دارای ویژگی هایی نظیر سیستم تثبیت کننده سه محوره بوده و یک دوربین مادون قرمز و تعدادی چراغ LED مادون قرمز هم تصویربرداری دقیق با استفاده از این پهپاد را در شب ممکن می کنند.

طبق ادعای سازنده، پهپاد Meet Cardinal، قادر است به مدت ۲۰ دقیقه پرواز کند و در عرض دو دقیقه می تواند تمام بخش های یک خانه را کنترل کند تا از عدم وجود مشکل، دزد و… مطمئن شود.

هنوز مشخص نشده که این پهپاد چگونه می تواند به طور خودکار خود را شارژ کند. همچنین مشخص نیست Meet Cardinalدر برابر شرایط آب و هوایی نامساعد مقاوم هست یا خیر. علاقمندان با پرداخت ۴۰۰۰ دلار می توانند این پهپاد را پیش خرید کنند.

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر