شیائومی Mi Note 2 با ظاهری شبیه به گلکسی نوت 7 می آید !

شیائومی Mi Note 2 با ظاهری شبیه به گلکسی نوت 7 می آید !

مجهز به یک دوربین دو قلو ، نمایشگر منحنی شکل و قاب پشتی متفاوت !

اوایل این ماه تصاویری از گوشی جدید شیائومی Mi Note 2 منتشر شد که نشان دادند این محصول هم به یک نمایشگر منحنی شکل مجهز شده است .  

منابع خبری مختلفی تصاویر و جزییات زیادی را در مورد محصول جدید سازنده بزرگ چینی منتشر کرده اند . تصاویر جدید هم مطالب منتشر شده پیشین را تایید می کنند به این نحو که در این تصاویر هم می توان دید که Mi Note 2 از یک نمایشگر منحنی شکل و یک کاور پشتی متفاوت ، مشابه آنچه که در گلکسی نوت 7 به کار رفته است ، بهره می برد . 

به نظر می رسد که این بار شیائومی می خواهد برای مقابله با گوشی های سری گلکسی نوت 7 یک محصول جدید را وارد بازار کند . این سازنده در گذشته هم در ساخت مدل Mi5 از سبک طراحی نوت 7 الهام گرفته بود .

تصاویر جدید علاوه بر این نشان می دهند که Mi Note 2 به یک دوربین دو قلو نیز مجهز می باشد . این مطلب در گذشته هم توسط یکی از منابع خبری چینی اعلام شده بود . تنها زمان مشخص می کند که محصول جدید از چه ویژگی هایی برخوردار است .

مشخصات فنی

براساس مطالبی که تا به حال در مورد جنگ افزار جدید شیائومی منتشر شده است می توان گفت که این محصول از یک نمایشگر 5.7 اینچی QHD ، پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 821 ، رم 6 گیگابایتی ، حافظه داخلی 128 گیگابایتی و باتری 4,000mAh بهره می برد . از قرار معلوم دوربین های این گوشی هوشمند به لنزهای 12 مگاپیکسلی مجهز شده اند .

شیائومی اعلام کرده است که Mi Note 2 را از اوایل ماه سپتامبر ( 11 شهریور تا 9 مهر ) در معرض عموم قرار می دهد و با یک برچسب قیمت 526 دلاری وارد بازار چین می کند . 

منبع خبر: phonearena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر