هوآوی برترین و اپل پنجمین فروشنده گوشی هوشمند در چین !

هوآوی برترین و اپل پنجمین فروشنده گوشی هوشمند در چین !

IDC در جدیدترین گزارش خود شرکت هوآوی را بزرگ‌ترین فروشنده گوشی هوشمند در کشور چین معرفی کرده است، در حالی که اپل وضعیت خوبی در این بازار ندارد و فروشش با کاهش رو‌به‌روست.

شرکت IDC در جدیدترین گزارش خود از بازار گوشی‌های هوشمند چین هوآوی را بزرگ‌ترین فروشنده گوشی هوشمند در سه ماهه دوم 2016 معرفی کرده است.

طبق این گزارش هوآوی در سه ماهه دوم 2016 بیش از 19.1 میلیون دستگاه گوشی هوشمند در چین به فروش رسانده که نسبت به سال پیش 15.2 درصد رشد داشته است.

پس از هوآوی دو شرکت چینی دیگر به نام‌های Oppo و Vivo به ترتیب با داشتن 16.2 و 13.2 درصد از سهم بازار دومین و سومین شرکت‌های پرفروش گوشی‌ هوشمند چین هستند.

درحالی که رشد فروش Oppo و Vivo در یک سال گذشته بسیار چشمگیر بوده، دو شرکت بزرگ شیائومی و اپل با کاهش فروش گوشی‌های خود مواجه شده‌اند.

شیائومی، که تلاش می‌کند جای خود را در بازارهای جهانی باز کند، با کاهش 38.4 درصد روبه‌رو شده است. از سوی دیگر اپل، یکی از قدرتمندترین شرکت‌های تولیدکننده موبایل، در سال گذشته 31.7 درصد سهم خود را در بازار چین از دست داده است که به هیچ وجه مطلوب نیست.

IDC عامل موفقیت سه شرکت Huawei ،Oppo و Vivo را تلاش در برجسته ساختن برند خود، بازاریابی تهاجمی در جذب مشتریان و تمرکز بر ساخت محصولات متمایز می‌داند؛ نکاتی که به نظر می‌رسد اپل و شیائومی نیز باید آنها را مد نظر قرار دهند.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر