گوشی‌های سونی دارای کم‌ترین کرش در بین اندرویدی‌ها !

گوشی‌های سونی دارای کم‌ترین کرش در بین اندرویدی‌ها !

بدون شک برای علاقه‌مندان به گوشی‌های هوشمند اندرویدی مهم است بدانند که تولیدکنندگان چه محصولاتی را روانه بازار می‌کنند. به عنوان مثال باید جالب باشد بدانید که گوشی‌های کدام شرکت تولیدکننده از کم‌ترین کرش برخوردار بوده و کدان محصولات سریع‌ترین به‌روزرسانی‌های اندرویدی را دریافت می‌کنند.

یک گزارش جدید که از سوی Apteligent منتشر شده است با مقایسه دستگاه‌های مختلف اندرویدی از چند روش مختلف، اطلاعات تازه‌ای را به دست آورده است که در زیر قصد داریم به آن بپردازیم. بر اساس این گزارش جای تعجب نیست بدانید که موتورولا سریع‌ترین تولیدکننده اندرویدی در زمینه فراهم کردن اندروید است. هرچند که این شرکت به لنوو فروخته شده است و به نظر می‌رسد به زودی این وضعیت با آمدن اندروید N به کل تغییر کند. اخیراً سامسونگ به سرعت ارسال به‌روزرسانی برای محصولات خود افزوده است و درواقع تا پایان ماه ژوئن از این شرکت در برخی کشورها نظیر ایالات متحده جلو افتاده است.

با کمال تعجب باید اعلام کنیم که گوشی‌های سونی دارای کمترین میزان کرش هستند که البته گوشی‌های موتورولا نیز موفق شده‌اند در این زمینه جایگاه دوم را کسب کنند. به عبارتی ساده محصولات این دو کمپانی دارای روان‌ترین گوشی‌ها از لحاظ اجرا نسبت به دستگاه‌های سایر شرکت‌ها هستند. Apteligent گزارش می‌دهد که این آمار بر اساس تعداد زیادی از گوشی‌های هوشمند کشورهای مختلف جهان و در رأس آن‌ها روسیه به دست آمده است. این بدان معناست که از بین 230 دستگاه استفاده شده برای این آزمایش 90 درصد کاربران روسیه‌ای بوده و ماباقی نیز از کشورهای اوکراین، چک و چین باده است.

در این گزارش عنوان شده است که دستگاه‌های نکسوسی آینده می‌توانند بهترین تجربه کاربری را برای شما به ارمغان بیاورند اما در غیر این صورت و اگر شما دستگاه‌های برند نکسوس گوگل را نمی‌پسندید، گوشی‌های موتورولا می‌توانند جایگزینی عالی برای آن‌ها باشند. گوگل همواره در تلاش است تا بخش‌های تکه تکه شده اندروید را از طریق ارائه اپلیکیشن‌ها و سرویس‌ها در فروشگاه گوگل پلی به یکدیگر بچسباند.

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر