اندروید 7.0 برای دارندگان جی 5 ال‌جی زودتر از بقیه / با نوقا مصرف اینترنت موبایل را کم کنید !

اندروید 7.0 برای دارندگان جی 5 ال‌جی زودتر از بقیه / با نوقا مصرف اینترنت موبایل را کم کنید !

دارندگان ال‌جی جی 5 در کره از امروز می‌توانند سیستم‌عامل اندروید نوقا را روی گوشی خود نصب کنند.

به گزارش خبرآنلاین، قبلاً به‌طور سنتی گوشی‌های متعلق به گوگل اولین گوشی‌هایی بودند که سیستم‌عامل جدید را می‌گرفتند. پیش‌تر موتورولا و نکسوس جدیدترین سیستم‌عامل‌ها قبل از عرضه رسمی را در اختیار می‌گرفتند اما جالب اینجاست که گفته می‌شود اولین گوشی به‌طور رسمی ال‌جی V20 است که اندروید نوقا روی آن نقش بسته و جی 5 نیز به نوقا آپدیت می‌شود.

در تعریف جدید کاربران جی 5 که روی اپراتور LG U+ در کره هستند، از امروز می‌توانند نوقا را دریافت کنند. مدیران فنی گفته‌اند اگر این تست جواب دهد، بلافاصله توزیع نوقا روی جی 5 را جهانی خواهند کرد.

آپشن ذخیره دیتای موبایل روی اندروید 7.0

گفته می‌شود آپشن Data Saver روی اندروید نوقا هوشمندتر از نسخه‌های قبلی شده است.

کاربران اینترنت موبایل با حجم محدود، دغدغه میزان استفاده از دیتا رادارند و به همین خاطر در اندروید مارشمالو این ویژگی طوری تعریف‌شده است که با فعال ساختن آن تمام اپ ها به ناگهان بسته می‌شوند.

اما در اندروید 7.0 یا نوقا سیستم هوشمندتر شده و ابتدابه‌ساکن، طریقه اتصال را شناسایی می‌کند و اگر کاربر روی شبکه بی‌سیم باشد، یا رومینگ شده باشد یا اینترنت نامحدود دارد یا... را تشخیص داده و اپ های فعال در پس‌زمینه را غیرفعال می‌کند تا مشکل حجم خوری پیش نیاید.

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر