تصاویری از میزو پرو 7 با صفحه خمیده و دو دوربین پشتی

تصاویری از میزو پرو 7 با صفحه خمیده و دو دوربین پشتی

میزو پرو 6 نام پرچم‌دار فعلی شرکت چینی میزو است. این گوشی هوشمند ماه آوریل سال جاری رونمایی شد و عملاً شاهد موفقیت چندانی از آن در بازار نبودیم چرا که فبلت پرو 6 نسبت به نسل گذشته خود پرو 5 که سال گذشته عرضه شد تغییرات چندانی را به خود ندیده است. حال پس از این عرضه ناموفق هواداران این شرکت چینی در انتظار هستند تا طی هفته‌های آینده شاهد انتشار اخبار تازه‌ای از نسل آینه این محصول که گفته می‌شود مجهز به یک چیپست اگزینوس 8890 است، خواهند بود.

هرچند که در حال حاضر هیچ خبر رسمی از این گوشی منتشر نشده است اما شاهد عرضه تصاویری از آن هستیم که نشان می‌دهد محصول جدید این شرکت به سمت زبان طراحی بین گلکسی اس 7 اج و گلکسی نوت 7 سامسونگ رفته است. در نخستین نگاه باید گفت که این گوشی هوشمند بدون شک حاوی مشخصات رده بالایی است و ما نیز طی هفته‌های آینده به این مشخصات بیشتر خواهیم پرداخت.

اینک میزو پرو 7 که البته برخی معتقدند این محصول میزو پرو 6 پلاس نام خواهد داشت، در تصاویر دیده شده است. دو رندر جدید که در زیر نیز قابل مشاهده است همه جای این محصول را به نمایش گذاشته است. اینک ما می‌دانیم که پرچم‌دار آینده میزو از صفحه نمایش خمیده برخوردار است و پنل پشتی نیز به سبک گلکسی اس 7 با منحنی جذابی به پنل جلویی چسبیده است. علاوه بر آن کلید فیزیکی هوم معروف گوشی‌های میزو به نام mBack نیز در زیر صفحه این محصول تعبیه شده است. هرچند که به نظر می‌رسد این کلید فیزیکی نسبت به گذشته کوچک‌تر شده است. دو کلید پاور / صدا در قسمت راست میزو پرو 7 (Meizu Pro 7) قرار گرفته و حاشیه‌های بالا و پایین صفحه نمایش این گوشی نیز از طراحی مینیمالیستی برخوردار است.

با نگاه به پنل پشتی، شما دوربین 12 مگاپیکسلی را مشاهده خواهید کرد. اینک بر خلاف نسل قبلی درست زیر این دوربین، بین دوربین اصلی و فلش LED لنز دومی نیز قابل مشاهده است.

ما نمی‌توانیم این را تأیید کنیم که این تصاویر مربوط به میزو پرو 7 است اما بدون شک همه شواهد حاکی از آن است که این تلفن می‌تواند نسل آینده میزو پرو 6 باشد. از دیگر مشخصات این محصول باید به خطوط آنتن اشاره کرد که به خوبی در بالا و پایین این گوشی خیلی بهتر از پرو 6 قرار گرفته است.

چندی پیش مشخصات گوشی هوشمند قدرتمندی از میزو در بنچمارک آنتوتو قرار گرفت که به یک صفحه نمایش QHD، چهار گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی اشاره می‌کرد. هرچند که انتظار عرضه مدل حاوی رم 6 گیگابایتی نیز وجود دارد. علاوه بر این‌ها یک دوربین 5 مگاپیکسلی نیز در پنل جلویی تعبیه شده است. هرچند که هیچ صحبتی در خصوص اندازه صفحه نمایش این گوشی به میان نیامده است اما می‌توان انتظار داشت که ما شاهد یک صفحه 5.7 اینچی باشیم. انتظار می‌رود که ما در تاریخ 3 سپتامبر (13 شهریور) شاهد رونمایی رسمی میزو از گوشی هوشمند Meizu Pro 7 باشی

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر