پوکمون گو 5 رکورد گینس را به نام خود ثبت کرد!

پوکمون گو 5 رکورد گینس را به نام خود ثبت کرد!

در حال حاضر پوکمون گو ساخته جدید کمپانی نیاتنک محبوب‌ترین بازی در سراسر جهان است. در واقع محبوبیت این بازی بی سابقه بوده و جزو معدود بازی‌هایی است که توانسته گروه جمعیتی جوان، پیر، بی تجربه و … را به سمت خود جذب کند.

در همین رابطه اکنون گزارشی بر روی سایت رکوردهای گینس قرار گرفته که نشان می‌دهد این بازی توانسته 5 رکورد گینس را به نام خود ثبت کند. رکورد بیشترین میزان در آمد در یک ماهه نخست انتشار توسط یک بازی موبایلی با 200 میلیون دلار در آمد، بیشترین میزان دانلود در بین بازی‌های موبایلی در یک ماهه نخست انتشار با بیش از 130 میلیون دانلود، صدرنشینی در جدول بیشترین دانلود و بیشترین درآمد به ترتیب در 70 و 55 کشور سراسر جهان و سریع‌ترین زمان رسیدن به 100 میلیون دلار در آمد در بین بازی‌های موبایلی اکنون در اختیار این بازی قرار گرفته است.

قابل ذکر است این بازی هنوز در بسیاری از کشورهای جهان منتشر نشده، به علاوه اینکه به روز رسانی‌های جدیدی در آینده برای این بازی منتشر خواهد شد که ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه می‌کند. بنابر این به نظر نمی‌رسد محبوبیت این بازی به این زودی‌ها با کاهش رو به رو شود.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر